Cannellonit. Tuleeko tällä reseptillä hyvää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
mulla on sellanen italialainen resepti, johon tulee valkoviiniä. se on ainakin hyvää. ja jotain pähkinöitäkin...ja hauduta soosi kunnolla.

mulla semmonen jossa lihaa, sienià, porkkanaa, marsalaviinissà haudutettuna. hyvàà

Heh:) Mä olen kehittänyt semmoisen laiskan äidin tekeleen. Eli nakki pituus suuntaan halki, kääritään juustosiivuun ja tungetaan tonne canneloni makaroonin sisään. Niitä vuoka täyteen, päälle juustoraastetta ja ruokakermaa (tomaattimurskaa).......oi ei olekaan pitkään aikaan tullu tehtyä......pitäneepä pistää kauppalistaan:)

Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:
Heh:) Mä olen kehittänyt semmoisen laiskan äidin tekeleen. Eli nakki pituus suuntaan halki, kääritään juustosiivuun ja tungetaan tonne canneloni makaroonin sisään. Niitä vuoka täyteen, päälle juustoraastetta ja ruokakermaa (tomaattimurskaa).......oi ei olekaan pitkään aikaan tullu tehtyä......pitäneepä pistää kauppalistaan:)

Ehdottomasti pääsee mun tiimarinvihkoon! :D

Alkuperäinen kirjoittaja miu:
Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:

Ehdottomasti pääsee mun tiimarinvihkoon! :D

Kannattaa ehdottomasti kokeilla. Siis tosi hyvää ja helppoa! Tein alkuun sen paketin kyljessä olevan ohjeen mukaan mutta musta oli hankala täyttää niitä putkiloita joten hiukan kehittelin reseptiä ja lopulta siitä tuli ihan oma versio:):) :laugh: :laugh: Niin ja siis voihan siihen makkaraakin käyttää ja niitähän on nykyään kaikenmakuisia ja kokoisia :laugh: Nakki nyt on vaan ollut jotenkin tuttu ja turvallinen ja helppo halkaista.

Yhteistyössä