V
vieras
Vieras
Vai tekisitkö jotain toisin? Ekaa kertaa tekisin http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/211001/Cannelloni
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mieluummin valkokastiketta
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:mulla on sellanen italialainen resepti, johon tulee valkoviiniä. se on ainakin hyvää. ja jotain pähkinöitäkin...ja hauduta soosi kunnolla.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mieluummin valkokastiketta
Kenties reilulla juustolla höystettynä?
Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:HehMä olen kehittänyt semmoisen laiskan äidin tekeleen. Eli nakki pituus suuntaan halki, kääritään juustosiivuun ja tungetaan tonne canneloni makaroonin sisään. Niitä vuoka täyteen, päälle juustoraastetta ja ruokakermaa (tomaattimurskaa).......oi ei olekaan pitkään aikaan tullu tehtyä......pitäneepä pistää kauppalistaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miu:Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:HehMä olen kehittänyt semmoisen laiskan äidin tekeleen. Eli nakki pituus suuntaan halki, kääritään juustosiivuun ja tungetaan tonne canneloni makaroonin sisään. Niitä vuoka täyteen, päälle juustoraastetta ja ruokakermaa (tomaattimurskaa).......oi ei olekaan pitkään aikaan tullu tehtyä......pitäneepä pistää kauppalistaan
![]()
Ehdottomasti pääsee mun tiimarinvihkoon!![]()