S
Shivas
Vieras
Turvavyöistuin olisi siis hakusessa ja edullinen saisi olla. Millaisia nuo carenan istuimet ovat laadultaan? Onko niitä testattu missään. mulla on vähän huonoja kokemuksia carenan rattaista, kuopuksella oli carenan ridet ja ne oli aivan karseat, en jaksa nyt kirjoittaa vikalistaa..
Mitä muita suht. edullisia merkkejä on? Tyttö on 3v ja useasti nukahtelee autoon vielä. Olen kuullut että joitain malleja saisi jotenkin kallistettuakin? Mitä kaikkea pitäisi muistaa ottaa huomioon istuimen kohdalla?
Mitä muita suht. edullisia merkkejä on? Tyttö on 3v ja useasti nukahtelee autoon vielä. Olen kuullut että joitain malleja saisi jotenkin kallistettuakin? Mitä kaikkea pitäisi muistaa ottaa huomioon istuimen kohdalla?