carenan istuimet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shivas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Shivas

Vieras
Turvavyöistuin olisi siis hakusessa ja edullinen saisi olla. Millaisia nuo carenan istuimet ovat laadultaan? Onko niitä testattu missään. mulla on vähän huonoja kokemuksia carenan rattaista, kuopuksella oli carenan ridet ja ne oli aivan karseat, en jaksa nyt kirjoittaa vikalistaa..
Mitä muita suht. edullisia merkkejä on? Tyttö on 3v ja useasti nukahtelee autoon vielä. Olen kuullut että joitain malleja saisi jotenkin kallistettuakin? Mitä kaikkea pitäisi muistaa ottaa huomioon istuimen kohdalla?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Shivas:
Turvavyöistuin olisi siis hakusessa ja edullinen saisi olla. Millaisia nuo carenan istuimet ovat laadultaan? Onko niitä testattu missään. mulla on vähän huonoja kokemuksia carenan rattaista, kuopuksella oli carenan ridet ja ne oli aivan karseat, en jaksa nyt kirjoittaa vikalistaa..
Mitä muita suht. edullisia merkkejä on? Tyttö on 3v ja useasti nukahtelee autoon vielä. Olen kuullut että joitain malleja saisi jotenkin kallistettuakin? Mitä kaikkea pitäisi muistaa ottaa huomioon istuimen kohdalla?

Saa kallistettua, mutta selkänojan täytyy aina tukea kokonaan auton penkkiä vasten. Eli jos kallistaa turvavyöistuimen selkänojaa, täytyy kallistaa itse penkkiäkin.
 
Suosittelen Britax kid plussaa... Paljon paremman törmäyssuojat ja kunnon pääntuki, joka auttaa myös nukkuessa päätä pysymään pystyssä. Ja saa nojalleen, kun on erillinen "läpäre" siellä takana mikä vetastaan esille. Ja kolmeen eri leveyteen voi säätää sieltä alhaalta sitä, minkä alta turvavyö kulkee... Molemmilla lapsilla on toi istuin ja muuta en huolis!!!
 

Yhteistyössä