(Carenan) rattaista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
Hei!

Onko kellään kokemusta Carena Easy -rattaista? Olisko ne sellaiset hyvät perusrattaat? Eivät ainakaan ole kovin kalliit. Rattaitahan löytyy aika isolla hintahaarukalla ja mietin, että kannattaako niista maksaa kovin paljoa, perustoiminnothan lienevät aika samat kaikissa merkeissä? (Tärkeintä on, että selkänojan saa makuuasentoon ja että rattaa olisivat pienet ja kevyet.)

Moi!
Me ostettiin hobby hallista Carenan easyt viime talvena. Ei ollatyytyväisiä, koska rattaita työntäessä jalat osuu jarruun, vaikka en mikään superpitkä olekaan vaan 168cm eli joutuu lyhyillä askelilla kipittämään. vastaavasti työntöaisa on mulle liian korkealla ja hartiat väsyy. Toisekseen meidän rattaat kampeaa joka suuntaan, ei saa menemään suoraan millään eli rasittavat työntää.

Selkänoja tosiaan menee makuuasentoon, mut meidän poika joka nyt reilun vuoden,jalat roikkuu selällään ollessa ulkona, eli ei kovin paljon tilaa.Rattaat mnee kätevästi kasaan ja helppo koota, se on varmaan ainoa plussa koko vehkeissä, mun mielestä.Harmittaa, ettei palautettu rattaita, kun postimyynnistä ostettiin. Aiomme käyttää niitä syksyllä etelän reissulla, kun vaunuja ei jaksa ottaa mukaan ja jossain olis hätätilassa pojan pystyttävä nukkumaan.
Enemmän ollaan päiväsaikaan käytetty jos pikkurattaita tarvittu Emman sateenvarjorattaita, maksoi 35 euroa ja ollut hintansa väärti!Ei siis saa makuuasentoon eikä ole kuomua , mutta kulkevat ainakin suoraan...

Meillä Carenan easy rattaat ja ollaan oltu tyytyväisiä. Tosin vauva on vasta 3kk, joten tilasta en tiedä sit myöhemmin, mutta ainakin vaunuliikkeessä esitteli muitakin rattaita ja aika tilavat oli nuo Carenat makuu osaltaan!? Nyt kesällä ollu erittäin hyvät pienelläkin vauvalla, kun saa melki makuuasentoon, vauva näkee rattaista ja on viileemmät kuin vaunut. Olen kyllä todella tyytyväinen, ei ole kalliit! Ja kuomu rattaiden päällä on hyvä aurinkosuoja sekä suojaa sateelta!

Mä kyl suosittelen, mutta jokaisen makuasia! :)

Ollaan kans oltu tyytyväisiä, siis suhteessa tuohon investointiin (maksoi 89€). Ihan kivat perusrattaat, helppo koota ja lapsi tykkää olla siellä, vaikkei vielä istukaan, mutta kun saa makuuasentoon tai vähän välillä puoli-istuvaan asentoon, niin hyvä on. Eipä noita muuten käytetä kuin kaupungissa ja ostoskeskuksissa jne, mutta ovat hyvä noissa - eipä noita yhdistelmiä jaksaisi raahata mukana.

Yhteistyössä