Carriwell liiveistä kyssäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turboo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turboo

Vieras
Heippa, haluaisin kysellä kokemuksia Carriwell imetysliiveistä. Erityisesti Soft touch- liiveistä.
Olen 7 kuulla raskaana ja kuppikokoni on tällä hetkellä 80 DD, edellisen vauvan imetysaikana rinnat kasvoivat yhden kuppikoon maidon noustua. Eli voin olettaa kuppikoon olen 80 E.

Kokemuksia muilta suurehkojen maitovarastojen omistajilta kyseisestä liivistä kuulisin mielelläni! Entä koko, mikähän koko olisi sopiva DD-E kupeille? Luin babyidean sivuilta kokotaulukkoa ja M koko alkoi 85 ympäryksestä, minulla ympärys on 80.

Hankalaa kun ei voi sovittaa liivejä etukäteen... paikkakunnallani ei ole jälleenmyyjää.

Mulla on ollu käytössä Carriwell seamless liivit, mun koko tosin 75D mut samalla tavalla kokojen välissä, ja oon käyttäny molempia kokoja S ja M. Kokotaulukon perusteella M ois oikea koko mut S on ollu myös hyvä. Kuppiosa joustaa hyvin eli tarkempi pitää olla ympäryksen kanssa, tosin niihinhän tulee mukana jatkopalat.

Nyt kun oon käyttäny M liivejä puol vuotta ja S kokoa kolmisen kuukautta, ni alkuun pikkasen kireät S-liivit on nyt paremmat. Puol vuotta lähes jokapäiväistä käyttöä alkaa olee raja noiden kestävyydessä.. Mut ehdottoman hyviä liivejä! Kyllä ne voi ostaa ilman sovittamistakin, uskoisin! Ja käytössä noi on todella näppäriä siks että kuppiosa väistyy itsestään tieltä kun avaa hakasen, kovat kupit on hankalia kun ne tuppaa jäämään tielle.. vähänki kärsimättömän vauvan kanssa tota arvostaa;). Ja itse joudun käyttämään liivejä päivin ja öin, sopii siihenki, ei paina eikä kiristele.

http://www.perhepuoti.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/05022008-34103/Products/11719/SubProducts/11719-0001

Minulla on ollut nuo liivit. Ostin kahdet samanlaiset eri väriset ja puolen vuoden päivittäisen käytön jälkeen vielä hyvässä kunnossa(vertasin vaan edelliseen kirjoittajaan). Minä pidin noista, koska klipsiavaus oli helppo, näissäkin pysyi läppä pois imetyksen tieltä, olkaimet oli levetä ja lisäksi oli tosi kauniit. En halunnut pitää vain ja ainoastaan imetykseen tarkoitettuja liivejä vaan minulle oli tärkeää, että ne näyttikin kauniilta, vaikka niitä nyt ei kovin moni nähnytkään. Tosi tukevat oli, minulla tosi kuppikoko oli vain d, mutta se oli minun kokoiselleni tosi iso ja nuo liivit tukivat hyvin..

Alkuperäinen kirjoittaja turboo:
Heippa, haluaisin kysellä kokemuksia Carriwell imetysliiveistä. Erityisesti Soft touch- liiveistä.
Olen 7 kuulla raskaana ja kuppikokoni on tällä hetkellä 80 DD, edellisen vauvan imetysaikana rinnat kasvoivat yhden kuppikoon maidon noustua. Eli voin olettaa kuppikoon olen 80 E.

Kokemuksia muilta suurehkojen maitovarastojen omistajilta kyseisestä liivistä kuulisin mielelläni! Entä koko, mikähän koko olisi sopiva DD-E kupeille? Luin babyidean sivuilta kokotaulukkoa ja M koko alkoi 85 ympäryksestä, minulla ympärys on 80.

Hankalaa kun ei voi sovittaa liivejä etukäteen... paikkakunnallani ei ole jälleenmyyjää.

Mun kuppikoko vauvan ollessa pariviikkoinen oli 85G ja mulle myytiin Carriwellin soft touch-rimpulat kokoa III / L .Nauroin ensin kun myyjä toi ne sovitettavaksi mutta ihme kyllä olivat koti- ja yöliiveinä oikein sopivat ja mukavat. Nyt ovat vieläkin käytössä yöliiveinä vaikka maitohommat jo historiaa (lapsi 1v5kk) ja kuppikoko pienentynyt E/F:n.

Ihme liivit. Venyy ja paukkuu, jopa tukevat kivasti vaikka ei millään uskoisi kun ovat niin hepposen oloiset. Soita johonkin liikkeeseen joka niitä myy, kyllä asiantunteva myyjä varmasti osaa auttaa "etänä" koon valinnassakin.

Alkuperäinen kirjoittaja turboo:

Mitä jos tilaat kahta kokoa ja palautat väärän kokoiset? Tuostahan ei tulle sulle mitään kuluja, koska kotimyyntituotteen voi palauttaa maksutta.

Yhteistyössä