cassy!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CC-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hui! Mä olen ihan imarreltu. :ashamed: En ole kisannut, ei kunto riittäisi MITENKÄÄN. Periaatteessa haaveilen, että jonain päivänä... Mutta toisaalta en tiedä haluanko vetää rasvaprossaa niin alas, mitä kisaaminen vaatii. Pelkään hormonihäröjä, kun olen niille aika herkkä.

Mies meinaa lähivuosina kisata Classic BB:ssä. =)

Ok :) mitä kaikkee treenailet? teetkö pelkkää punttia vai aerobista myös? minkä verran/kuinka usein viikossa? Mites ruokavalio? Joo, utelijas olen :snotty: Mutta kiva kuulla miten muut tekee :)

Lapsen saamisen jälkeen olen käynyt oikeastaan pelkästään punttitreenissä. En halua olla pois sen luota liikaa. Toki rattaiden kanssa ja pyörällä tulee tehtyä kevyitä aerobisia. Ruokapuoli on aika perus bodysafkaa, mutta mä en ole mitenkään fanaattinen ruuan puhtaudesta. Kotiruokaa, jossa on makroravinnejakaumaa muokattu vähän parempaan suuntaan. :)

Saas nähdä nyt sitten miten elämä muuttuu kohta, oon nimittäin rv:llä 39+3...

ok :) onko nyt tullut paljon kiloja raskaudessa? Mulle tuli 20 kg. Synnytyksen jälkeen jäi 14 kg, mutta ne sit pudotin puhtaalla ruokavaliolla ja treenillä B) Kovasti onnea synnytykseen kun se hetken päästä koittaa! :flower:

Yhteistyössä