Catering alan perustutkinto, suurtalouskokki. Onko töitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Pääsin opiskelemaan aikuiskoulutuksena suurtalouskokiksi. Se vaikutti kiinnostavalta ja olen ollut kotona vuosia ja halusin uudelleen kouluttautua toiselle alalle.

Millaisia työnäkymiä tuolla tutkinnolla on? Onko täällä alan ihmisiä?

ja paljon, mut joko osa-aikaa tai pätkää. vakkaripaikasta turha haaveilla. Raskasta työtä. Niin, ja törkeen huono palkka. Rahaa saa kyl helpommallakin.

Ok. No mua nimenomaan kiinnostaakin osa-aikainen ja pätkätyöt. En halua vakituista koska se tuntuu sitovalta.

Hain opiskelemaan alaa koska se kiinnostaa, raha ei kuitenkaan olisi tarpeeksi suuri motivaattori minulla opiskella jotain joka ei kiinnosta (kuten esim. hoitoala jossa myös huonot palkat mutta paljon töitä kait). Saati korkeakoulutus... ei ole minun makuun vaikka sillä saisi palkkaa kaiketi ylöspäin.

Alkuperäinen kirjoittaja hansukas:
juurikin pätkiä ja sijaisuuksia, ei muuta kun tiskaan....muutahan et pääse tekemään vastavalmistuneena moneen vuoteen!!!

Mä valmistuin vuonna 2004, samantien hokasin olevani melkein puolivälissä raskaana joten se niistä töistä. 2008 palasin töihin, menin vuokrafirman kautta ruokapalvelutyöntekijäksi, jotta saisin taas vähän tuntumaa keittiöhommiin. Muutaman kuukauden tein niitä, kunnes tarjottiin vakkari kokin paikkaa. Eli käytännössä olin vastavalmistunut, ja siltikin sain koulutustani vastaavia hommia.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja hansukas:
juurikin pätkiä ja sijaisuuksia, ei muuta kun tiskaan....muutahan et pääse tekemään vastavalmistuneena moneen vuoteen!!!

Mä valmistuin vuonna 2004, samantien hokasin olevani melkein puolivälissä raskaana joten se niistä töistä. 2008 palasin töihin, menin vuokrafirman kautta ruokapalvelutyöntekijäksi, jotta saisin taas vähän tuntumaa keittiöhommiin. Muutaman kuukauden tein niitä, kunnes tarjottiin vakkari kokin paikkaa. Eli käytännössä olin vastavalmistunut, ja siltikin sain koulutustani vastaavia hommia.

ookkei, sulla kävi hyvä säkä sitten....

Yhteistyössä