Cerazette ja jatkuva vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ennen raskautta useamman vuoden oli käytössä cerazettet, ja sain ne nyt myös raskauden jälkeen.
Olen nyt syönyt niitä vähän yli kaks levyä, ja nyt alkaa hermo loppua!
Jatkuvaa vuotoa ollut nyt n. 3 viikkoa, pari päivää välissä ilman vuotoa ja sitten taas alkaa!
Voisinkohan jo saada jotkut toiset tämän perusteella?
Ennen ei siis tälläistä ole ollut.
Mulla olisi pian tk-lääkäri, voinko siellä ottaa samala puheeksi vai pitääkö neuvolaan?

ota puheeks tk lääkärillä se varmaan vaihtaa sulle merkkiä... mulla alkoi vuoto heti tokan pillerin jälkeen ja sitten sitä runsasta vuotoa olikin koko 3kk aikana tauotta.. vaihtoon meni ja äkkkiä..

Minä söin 9 kuukautta ja alussa oli vuotoa ihan miten sattuu, sit välillä tuli kyllä joku 3 kk jakso ettei oikeastaan ollut vuotoa mutta jatkuvati sellainen olo että kohta alkaa menkat. Nyt kun keväällä oli saatavuusongelmia cerazetessa niin päätin sit jättää koko touhun ja taidan seuraavaks hommata hormoonikierukan, toivottavasti se on sit paremmin sopiva, se vasta ottaakin päähän jos se ei olekaan hyvä ja menee rahat hukkaan.

[QUOTE="joo";26356929]ota puheeks tk lääkärillä se varmaan vaihtaa sulle merkkiä... mulla alkoi vuoto heti tokan pillerin jälkeen ja sitten sitä runsasta vuotoa olikin koko 3kk aikana tauotta.. vaihtoon meni ja äkkkiä..[/QUOTE]

Kiitos :)

Ap

Mulla oli samaa ekalla kerralla kun niitä söin, nyt toisen kerran kun kokeilin söin aina samaan aikaan ne ja tuollaisia ongelmia ei tullut, sit kävinkin hakee kapselin eikä oo menkkoja näkyny pääsiäisen jälkeen.. :D

Jos imetät niin ei vissiin oo vaihtoehtoja pillereissä.

Itsellä oli eka pari-kolme kk koko ajan vuotoa (tihkuttelua), sitten ei tullu menkkoja ollenkaan 4 kk. Lopetin ne kun ei sekään ollut kiva että sai varmuudeks tehä raskaustestejä kun ei muutenkaan voinut tietää mikä on tilanne.

[QUOTE="vieras";26357469]Minkäslaisia kokemuksia noista mini-pill merkkisistä on? Niitä olin itsekin ajatellut..

Ap[/QUOTE]

No mulla on nyt 2kk ollut jatkuvaa vuotoa Mini-Pillien aloittamisen jälkeen. Ja muistakaa, että hormonikierukoissa on useissa sama vaikuttava aine kuin noissa minipillereissä. Eli vaihto siihen ei välttämättä tuo muutosta.