cerazette ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja korvapuusti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

korvapuusti

Jäsen
18.06.2005
688
0
16
kuinka nopeasti olette tulleet raskaaksi cerazette pillereitten lopettamisen jälkeen?
kuinka nopeasti kierto on palautunut säännölliseksi?

mulla kolme kierto pillereitten lopettamisen jälkeen, kp 22 - 30 - 19 eli kovin epäsäännöllinen vielä...

kova halu tulla raskaaksi :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.07.2005 klo 19:28 päksy75 kirjoitti:
Kesäkuun lopussa loppu pillerit (cerasette) ja odotellaan menkkoja alkavix........ei kuuluu vieläkään.....Mullahan jäi niitten aikana menkat pois.

mullakin jäi mutta "tyhjennysvuoto" tuli 5 päivää pillereitten lopettamisen jälkeen, todella niukka semmoinen mutta kuitenkin.
nyt tosin kierto tosi epäsäännöllinen...

\
Kesäkuun lopussa loppu pillerit (cerasette) ja odotellaan menkkoja alkavix........ei kuuluu vieläkään.....Mullahan jäi niitten aikana menkat pois.

Odottelen kuun loppuun ja jos ei vieläkään menkkoja kuuluu, ni testin ostoon. Oon kyl ollu herkkä "sikiämään", joten alkaa jo epäilyttää, et olisin samantien taas......mut neljättä onki suunniteltu.

\
no mulla kans tuli kahdet menkat ja nyt pitäis tulla mutta ei tule.mahassa tuntuu että pitäis alkaa mutta ei.uteliaisuuttani kyselen että imetitkö samaan aikaan vai jäikö muuten vaan menkat pois?itse ajattelen että se vaikuttais...

niin, ekat kierrot mulla siis 22 ja 30 päivää ja tänään kp 36 eikä tietoa mistään...
eilen tein negan testin eikä oireita ole kumpaakaan suuntaan...
näyttää se kierto vaan pidenevän...
miten muilla?

Yhteistyössä