CERAZETTE! Kellään HYVIÄ kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kun googlailee niin pelkästään huonoja kokemuksia tuntuu löytyvän. Itselle ei sovi e-pillerit (migreeni) eikä kierukat tule kyseeseen. Cerazette ainoa vaihtoehto, mutta epäilyttää edes aloittaa kun niin paljon huonoja kokemuksia. Toki asia on yksilöllinen ja pitäisi vaan itse kokeilla. Olisi kiva kuitenkin kuullä edes muutama positiivinen kokemus kyseisestä pilleristä.

Mulla hyvä kokemus, olen syönyt jo seitsemän vuotta. Alussa oli kuukauden verran vuotoa melkein koko ajan mutta sen jälkeen kuukautiset jäivät kokonaan pois. Eli ilman menkkoja kohta 8 vuotta. Olen todella tyytyväinen.

Mulla hyvä kokemus, olen syönyt jo seitsemän vuotta. Alussa oli kuukauden verran vuotoa melkein koko ajan mutta sen jälkeen kuukautiset jäivät kokonaan pois. Eli ilman menkkoja kohta 8 vuotta. Olen todella tyytyväinen.

Kiitos vastauksesta, antaa toivoa että viitsisi edes kokeilla. Useinhan on niin, että vain negatiivisisista asioista tulee keskustelua.... Löytyisikö lisää hyviä kokemuksia?

Itselleni ei sopinut, mutta olen selkeästi poikkeus, kun tosi monella kaverilla se on käytössä ja ovat tosi tyytyväisiä siihen.
Jälkeenpäin olen miettinyt, että ehkä kuvittelin tietyt oireet cerazetten aiheuttamiksi, vaikka todellisuudessa hormonitoimintani taisi olla muutenkin tosi sekaisin synnytyksen jälkeen.

Mulle on sopinut. Ainoastaan alussa oli jatkuvaa vuotoa ainakin muutama kuukaus, mutta sen jälkern menkat on noin kerran puolessa vuodessa.

Aikaisemmin olen syönyt diane novaa ja yasminia. Ensimmäinen keräsi tosi paljon nestettä ja jälkimmäinen taas aiheutti pahoinvointia ja mieliala heitteli sinne tänne. Näitä en ole huomannut cerazetessä.

On kyllä hyvät!:) Itsellenikään ei sovi e-pillerit migreenin takia.
Ainoa oli, että kun vuorokausirytmini painottui yövalvomiseksi, kun tein yötyötä, niin sekotti hormooneja sen verran, että tiputin 3kk pientä menkkavuotoa. Tämä oli siis toisella kerralla kun söin niitä. Ensimäisellä kerrallakun aloitin pillerit, oli itsellä päivärytmi, niin silloin jäi menkat heti pois, ilman tiputteluja. Epäilen siis vaikuttaneen hormoonehin tuon yövalvomisen, koska ekalla kerralla tosiaan ei sitä tiputtelua ollut :)

Yhteistyössä