Cerazette kyssäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Papillon74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Papillon74

Jäsen
16.06.2006
106
0
16
Varmaan näistä pillereistä on kyselty jo vaikka kuinka monta kertaa, mutta kysynpä taas kun en jaksa etsiä...

Eli siis miten teillä muilla vaikuttanut haluihin, entä kykyyn saada orgasmi??

Itse olen vasta vajaan kuukauden käyttänyt, pientä vuotoa on ollut välillä, ja haluja ei ollenkaan. Ja kauhukseni huomasin että seksi ei tunnu miltään! Orgasmia ei meinaa millään saada, ja kun lopulta saa, on se kamalan pinnistelyn takana ja kestää KAUAN! Ja on tosi laimea. Johtuuhan tämä pillereistä, johtuuhan?! Meinaan lopettaa jo tän kuukauden jälkeen jos tää tällaista on nyt sitten koko ajan.

Mä käytän myös tota. mulla ei sillai tee mielin. välillä saattaa vähä aikaa tehdä mieli sit lysähtää äkkiä et eipä teekkää enää mieli. vaikka unta näkee tms silloin saaattaa olla halut ku herää mut neki äkkii katoaa. Mä olen syönyt tota jo 2 liuskaa. tän viimeisen liuskan syön sit lopetan.

juu niin ajattelin lopettaa ku alkaa ärsyttää toi vähä välii vuotaminen :headwall: tainnut tulla meikästä tylsä ja kiukku äiti. mut pian loppuu pillerit.sit saa olla varmaa oma itteni?en tiedä muutunko vai pysynkö tälläisenä pölkkypäänä :ashamed:

jos olet just synnyttänyt ja imetät niin limakalvojen kuivuus tekee yhdynnästä tunnotonta, ainakin mulle.meillä käytössä liukaste.
mutta kyllähän pilleritkin voi tehä haluttomuutta.tosin valvomiset ym. tekee sitä myös...

Synnytyksestä aikaa 1v7kk.... Mulla ei IKINÄ ennen ole alapää näin tunnoton ollu, sen on pakko johtua noista pillereistä. Ei edes synnytyksen jälkeen sillon joskus ollu mitenkään tunnoton.

Kävin neuvolalääkärillä, ja se suositteli mulle hormoonikierukkaa. Pitäisköhän kokeilla..? Tuleekohan siitä outoja vuotoja niinku näistä pillereistä??

Nii en tiedä. Voihan sitä kokeilla. mulla alkaa tuntuu et jotenki nyt synnytyksen jälkeen mikään ehkäisy ei passais. ku olen jo 2 eri merkkiä kokeillut ne ei passanneet ja nyt tää cerazette on yhtä vuotoa vaan. :ashamed: