cerazette-pillerit, onkomuille, mistä tämä voisi johtua???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saana

Vieras
sain tän 3 raskauden jälkeen cerazette-pillerit ja mulla ei tullut 6kk menkkoja nyt olen vuotanut 3 viikkoa yhteensoittoon ja nää menkat alko ihan tosta noin vaan ja olen joka päivä ottanut aina samaan aikaan pillerit.

mistä vuoto johtuu?
välillä on 1 päivä ettei tule mitään ja sit taas holahtaa ja vuotaa monta päivää...
Alkaa hermoa kiristää jo!!!

jaa-a.
mulla kävi noin viiden loistavan käyttövuoden jälkeen joiden aikana ei ollut menkkoja siis ollenkaan.
ei muuta vaihtoehtoo sitten kuin kävin vaihtaas pillerimerkkiä.
nyt syön taas cerazettee ja nää puol vuotta menny ihan taas loistavasti.. katellaa mite käy :xmas:

eli voisko olla etteivät enää "sovi" mulle, ymmärtäsin jos olis ollu normi menkat mut 3 viikkoo jo vuotaa ja alkaa toi seksi elämäkin kärsii kun mä en voi sietää harrastaa yhdyntää menkkojen aikaan, kaunakohan viittis katella ennen ku vaihtas nää...

Ja kiitos ENDIE vastauksesta :)

Mulla oli tollaista vuotoa jatkuvasti vaan niitten cerazettejen aloittamisen jälkeen varmaan pari kuukautta enneku vaihdoin merkkiä. Hienosti toimii ehkäisynä kun on kokoajan menkat eikä huvita menkkojen aikaan...

Alkuperäinen kirjoittaja saana:
eli voisko olla etteivät enää "sovi" mulle, ymmärtäsin jos olis ollu normi menkat mut 3 viikkoo jo vuotaa ja alkaa toi seksi elämäkin kärsii kun mä en voi sietää harrastaa yhdyntää menkkojen aikaan, kaunakohan viittis katella ennen ku vaihtas nää...

Ja kiitos ENDIE vastauksesta :)

niin. ne vaan ei enää "sovi". en mä mitään sen ihmeempää selitystä siitä saanut ikinä, tosin en mä sitä niin hanakasti kai kysellytkään.
toivottavasti löydät uudet ja sopivat nappulat !

ENDIE: kaunako "kattelit" vuotoa ennen ku vaihdoit pillerit?

mä en muista ,mutta todellakin - sitä kesti KUUKAUSIA. sellasta pientä, mutta todella ärsyttävää vuotoa.aina kun luuli, että no nyt se loppui - niin ei, taas alkoi.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

mä en muista ,mutta todellakin - sitä kesti KUUKAUSIA. sellasta pientä, mutta todella ärsyttävää vuotoa.aina kun luuli, että no nyt se loppui - niin ei, taas alkoi.

Kiitos, en kyllä todellakaan aio kuukausia katella, ens viikko vielä ja sit lähti pillerit vaihtoon, oli vaan niin kiva kun ei ollu menkkoja.

Oisko muuten muita tommosia menkkoja "vieviä" pillereitä?

Kiitos, en kyllä todellakaan aio kuukausia katella, ens viikko vielä ja sit lähti pillerit vaihtoon, oli vaan niin kiva kun ei ollu menkkoja.

taitaa olla toisiakin minipilsuja - nimeä on muista.
mutta ne varmaan lätkäisee sulle jotkut e-pillerit kuitenkin - jos et imetäkään enää - ja niitä e-pilsujahan voi syödä vaikka sen kaksi liuskaa putkeen, jollon menkat tulis sitten 6 kertaa vuodessa. ei kai sekään niin paha olis :)

taitaa olla toisiakin minipilsuja - nimeä on muista.
mutta ne varmaan lätkäisee sulle jotkut e-pillerit kuitenkin - jos et imetäkään enää - ja niitä e-pilsujahan voi syödä vaikka sen kaksi liuskaa putkeen, jollon menkat tulis sitten 6 kertaa vuodessa. ei kai sekään niin paha olis :)

aivan, femodenejä söin monia vuosia ja tietäs ainakin et menkat kestää sen alle viikon ja se on siinä eikä viikko/kuukaus tolkulla vuoda.
Mies jo vitsaili et 6kk ilman vuotoa ja sit 6kk vuotaa :D

Yhteistyössä