Cerazette...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toivotaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Toivotaan

Jäsen
21.02.2007
576
0
16
Mitä kokemuksia mahtaa olla kuukautiskierron normalisoitumisesta Cerazette -minipillereiden jälkeen? Kiinnostaa vaan kovasti muidenkin kokemukset, itsellä tilanne se, että pillerit jätettiin pois viime marraskuussa ja sen jälkeen kierrot olleet 31-34-32-26-ja nyt menossa kp 38, raskaustesti negatiivinen...

Sen verran että kuukautisia tuli tosi harvoin em. pillereillä, lopettamisen jälkeen tais olla pisin 28 ja lyhin 21 kierto eli heittelyä oli. Raskaaksi tulin 4. kierrolla lopettamisen jälkeen.

Ei tosta kokemusta mutta halusin kysyä kun ole itse vasta kolmisen viikkoa syönyt niitä ja eka oli todella runsaat menkat ja sen jälkeen pientä tuhrua kokoajan, normaalia? Ja hirveä päänsärky....

Juu noita välivuotoja voi josain välissä olla, mulla kyllä lyheni menkat ihan olemattomiin. Päänsärkyä oli muistaakseni joskus. Jos rupee oleen koko ajan nii vaihda merkkiä.

mulla on ainakin tosta merkistä hyviä kokemuksia :) suunnilleen vuosi sitten aloitin niiden popsimisen ja kahdet tiputtelut on vaan ollut eli ihan olen pärjännyt pikkuhuosunsuojalla :) runsaita menkkoja ei ole ollut eikä niin ole niitä ikäväkään

Eikö ihmiset oikeasti lue, että mitä kysytään :o ? Vai käsitinkö mä nyt väärin, että ap kysyy miten kierto palautuu, kun pillerit on lopettanut eikä sitä, että miten kierron käy, kun pillereitä syö.

minä söin niitä 1v3kk synnytyksen jälkeen ja kertaakaan ei tullut menkkoja sinä aikana. ekat menkat tuli 2kk lopettamisen jälkeen. (tosin minulla on aina ollut todella epäsäännöllinen kierto)

Yhteistyössä