Synnytyksestä on 2kk mutta menkkoja ei ole vielä tullut. Voiko pillerien oton aloittaa vaikka menkat ei ole vielä alkaneet vai tulisiko niitä odottaa? Nehän voivat olla pois montakin kuukautta...
mä söin ainakin 3kk ennekuin tasoittui.edelleen en oikein niistä tykkää,tekee haluttomaksi jä välillä mieliala maassa mutta pakko kun haluan olla varma ettei lasta tule.