cerazetten sivu vaikutukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami 84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mami 84

Vieras
eli vaikka tästä puhuttiin jo tuos äskeises aloitukses haluaisin kuitenkin listata ihan pelkästään näitä haitta vaikutuksia:
eli itse tulin ihan raivo pääksi (siis oikeesti tuntui ettei saa pysyttyä rauhallisena millään!!!) olin menossa jo lääkärille mieliala vaihteluiden takia
finnejä tullu naamaan!!!
ei tee seksiä mieli!
koko ajan sellanen likanen/rasvainen olo vaikka juuri käyny suihkus
valko vuoto lisääntyi
ekat menkat kesti 2 viikoa
ihme tuhruttelua aina välillä.

et tälläisiä kivoja mulla

ei enää ikinä näitä pillereitä!!!!!!!

Kaikille ei tosiaan sovi kaikki pillerit...
Itse tuli Merciloneista rasittavan itkuherkäksi.
Nyt Cerazetteihin taas olen ollut tosi tyytyväinen. Ainut, että valkovuoto on hieman lisääntynyt, mutta ei mitenkään haitaksi asti.
Carazetet ovat myös rauhoittaneet minua huomattavasti, kun vertaa siihen, millainen olin ilman mitään hormonaalista ehkäisyä.
Parhaiten se oma merkki löytyykin kokeilemalla eri vaihtoehtoja ja niitähän on nykyään jo aika runsaasti. Ei siis kannata kärvistellä sopimattomien pillereiden takia vaan pyytää vaan reseptiä uusiin vaihtoehtoihin.

Mua cerazetet väsytti ihan kamalasti ja iho meni huonoksi. Rasvoittui ja tuli kipeitä ihonalaisia finnejä leukaan. Väsymys lähti tosi nopsaan kun lopetin pillerit. Niin ja hiuksia lähti niin paljon, että kampaajakin kysyi, oonko huomannut, et niitä lähtee aika paljon. Huh!

Pillerit vaikuttavat kaikilla eri tavoin ja oireitakin saattaa olla laidasta laitaan. Minulla ei ole ollut mitään kummempia oireita, nyt kaksi kuukautta syönyt ko. pillereitä.

Mulla tuli pahoja uniongelmia ja mielialakin oli ihan 'sekava' ja itkuinen sekä kävin pahasti ylikierroksilla. Koko ajan oli jotenkin ylilatautunut olo ja vaikka kauheesti väsytti, niin unta ei tullut.

Lopulta oli uniongelmien takia syötävä unilääkkeitä. Ja kun itse päättelin oireiden johtuvan pillereistä ja lopetin niiden syönnin, niin pikkuhiljaa olin sitten taas tolkuissani.

Siis ei kiitos minulle! Tosin näyttäisi siltä, että mulla on samanlaisia ongelmia Femilarinkin kanssa ... :/

Mulla on nyt kohta kolme liuskaa mennyt, ja ehkä kolme päivää oon ollut ilman vuotoa! Halut vähentyny puolella, tiedä sitten johtuuko hormooneista vai siitä, että aina pitäis mennä päin punaisia...
Onneks verikokeissa selvis, että voin kokeilla myös yhdistelmäpillereitä. Toivottavasti vuoto loppuu!

minä siirryin yhdistelmäpillereistä cerazetteen..täytyy sanoa että minulle ei tullut kyllä mitään muuta haittavaikutuksia kun tämä iho alkoi kukkimaan oikein urakalla..menkat minulla jäi cerazetten kanssa kokonaan, mikä oli ihan hyvä. Nyt ollut sitten melkein vuoden ilman mitään ehkäisyä (paitsi tietysti kondomi) ja iho ei kyllä vieläkään rauhoittunut. Nyt pitäisi sitten aloitta yasminelle pillerit??
eli cerazettesta minulla ei kyllä muuta pahaa sanottavaa ole:)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 17:31 angelica kirjoitti:
minä siirryin yhdistelmäpillereistä cerazetteen..täytyy sanoa että minulle ei tullut kyllä mitään muuta haittavaikutuksia kun tämä iho alkoi kukkimaan oikein urakalla..menkat minulla jäi cerazetten kanssa kokonaan, mikä oli ihan hyvä. Nyt ollut sitten melkein vuoden ilman mitään ehkäisyä (paitsi tietysti kondomi) ja iho ei kyllä vieläkään rauhoittunut. Nyt pitäisi sitten aloitta yasminelle pillerit??
eli cerazettesta minulla ei kyllä muuta pahaa sanottavaa ole:)

mikset kokeile diane novia? ne kun auttaa finneihin...

Yhteistyössä