Cerazettet mut siltikö raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä vaan..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä vaan..

Vieras
Syön siis cerazettes pillereitä ja mulla on ollut menkat viimeks 8.2 ja kesti noin viikon.. Sit tuli 27.2 1-2 päivää pientä vuotoa. Ja sen jälkeen ei oo menkkoja tullut.. 13.3 tein testin ja se oli nega.. Alamaha on ollut menkkamaisesti kipee varmaan maaliskuun alusta asti.. Tyttö jos istuu/pomppii mahan päällä nin tuntuu toi oudolta. Myös mahallaan maatessa tuntuu mahassa oudolta. Rinnat on arat ja sattuu kun ottaa rintsikat illalla pois..
Ekassa raskaudessa oli heti ekoilla viikoilla kans maha kipeä ja terkkari epäili kohdun ulkoista. Ja myös rinnat on viimeks ollut tälläi kipeet kun olin raskaana..

Mut jotenkin tuntus oudolta olla raskaana kun kerta syön pillereitä.. Ja noi pillerit voi jättää menkat kokonaan pois.. Mut tää kivut on niin persiistä:(

Kai se pitää oottaa vaan tuo lääkäri aika ja olla sit viisaampi..

no pilleritkään ei ole 100%, itse olen syönyt kyseistä merkkiä kohta 3v ja samanlaisia oireita ollut. ja testin aina varmuuden vuoksi tehnyt. ja en ole ollut raskaana.

No ootko ottanu pillerit säännöllisesti, samaan aikaan, joka päivä?

Ja onhan se mahdollista vaikka olisit ottanutkin..

Tee uus testi jos mietityttää, ku:kin testissä näkyy.

Jostain keskustelusta luin että tosi moni oli tullut raskaaks vaikka on syönyt näitä pillereitä. Et onhan sekin tosiaan mahdollista.. Oon kyllä ottanut suunnilleen samaan aikaan joitain 1-3h heittoja on voinut olla..

oon varannut jo lääkäri ajan et taidan sinne odotella..

Sitä alkaa nyt vaan toivoon että oliskin raskaana ja pettyy pahasti jos ei olekkaan:(

Onko kukaan kuullut että nainen voisi olla valeraskaana??

Mulla samanlaista kun söin noita pillereitä, luulin jopa yhessä vaiheessa että ne on pettänyt mutta ei ollut.Testi nega...pisti kierron niin sekasin, eka vuos koko ajan, sit ei tullu ollenkaan sit taas tuli joka toinen viikko ja sit mä luovutin ja hommasin kierukan ja ongelmat loppu...

Selvis sit syykin maha kipuihin. Vasemmalta munasarjoista löyty n. 3cm kysta. Ceraxetit käskettiin lopettaa ja oottaa normi menkat ja sit mietitään uutta ehkäsyä. Mulla siis ceraxetit käytössä migreenin takia mut voisin melkein ottaa yhdistelmäehkäsypilleritkin kun ne pitäs kai noi kystat aisoissa.

et ole raskaana jos testi näyttää negaa. Mulla unohtunut välillä pari-kolme pilleriä (ei kylläkään peräkkäisinä päivinä) enkä ole raskautunut. Vauvakuume voi aiheuttaa kaikenlaisia kuviteltuja oireita.

Yhteistyössä