M
mä vaan..
Vieras
Syön siis cerazettes pillereitä ja mulla on ollut menkat viimeks 8.2 ja kesti noin viikon.. Sit tuli 27.2 1-2 päivää pientä vuotoa. Ja sen jälkeen ei oo menkkoja tullut.. 13.3 tein testin ja se oli nega.. Alamaha on ollut menkkamaisesti kipee varmaan maaliskuun alusta asti.. Tyttö jos istuu/pomppii mahan päällä nin tuntuu toi oudolta. Myös mahallaan maatessa tuntuu mahassa oudolta. Rinnat on arat ja sattuu kun ottaa rintsikat illalla pois..
Ekassa raskaudessa oli heti ekoilla viikoilla kans maha kipeä ja terkkari epäili kohdun ulkoista. Ja myös rinnat on viimeks ollut tälläi kipeet kun olin raskaana..
Mut jotenkin tuntus oudolta olla raskaana kun kerta syön pillereitä.. Ja noi pillerit voi jättää menkat kokonaan pois.. Mut tää kivut on niin persiistä
Kai se pitää oottaa vaan tuo lääkäri aika ja olla sit viisaampi..
Ekassa raskaudessa oli heti ekoilla viikoilla kans maha kipeä ja terkkari epäili kohdun ulkoista. Ja myös rinnat on viimeks ollut tälläi kipeet kun olin raskaana..
Mut jotenkin tuntus oudolta olla raskaana kun kerta syön pillereitä.. Ja noi pillerit voi jättää menkat kokonaan pois.. Mut tää kivut on niin persiistä
Kai se pitää oottaa vaan tuo lääkäri aika ja olla sit viisaampi..