Champix -- Onko joku pääsyt eroon tupakasta tuon avulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja savuton elämä mielessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

savuton elämä mielessä

Vieras
Siinähän se kysymys olikin..
En kyllä tiedä kuinka kauan tuota Champix valmistetta on myyty että onko jo tuloksia näkyvillä.

Tässä viikonlopun aikana tullut monta kertaa mietittyä vakavasti tupakoinnin lopettamista. Kerran aiemmin kokeilin Zyban valmistetta ja siinä meni 155? hukkaan. Huokaus. Champix maksais "vaan" 56? kuukauden annos.

Ja ei ole niin paljoa itsekuria että saisin sen avulla ainoastaan lopetettua.
Vain 5% tupakoivista saa itsekurilla lopetettua, ilman mitään muuta apua.

Mulla on myös kaapissa odottamassa tuo Champix. Lääkäri kovasti kehui, että on tosi paljon hyviä tuloksia (on vissiin aika uus "lääke".) En oo vaan saanu vielä alotettua, kun pelkään, että siitä tulee kamala olo :/ Pitäis joskus viikonloppuna aloittaa, jos sitten vaikka ens viikonloppuna =)

Täytyis huomenna mennä lääkäriin ja samalla voisin pyytää tuon reseptin. Josko tää sitten auttais. Mulla tosiaan zypanilla ei ollut minkäänlaista vaikutusta! :/

Heccu Niin olen lukenut että valtaosalla olisi väsymystä ja huulten puutumista.. En sitten tiedä. Ja suurin piirtein 8:tena päivänä on jäänyt tupakka pois kuurin aloituksesta.
Kaveri soitti ja sanoi että lähde hänen kanssaan champix kuurille :D

Alkuperäinen kirjoittaja savuton elämä mielessä:
Täytyis huomenna mennä lääkäriin ja samalla voisin pyytää tuon reseptin. Josko tää sitten auttais. Mulla tosiaan zypanilla ei ollut minkäänlaista vaikutusta! :/

Heccu Niin olen lukenut että valtaosalla olisi väsymystä ja huulten puutumista.. En sitten tiedä. Ja suurin piirtein 8:tena päivänä on jäänyt tupakka pois kuurin aloituksesta.
Kaveri soitti ja sanoi että lähde hänen kanssaan champix kuurille :D

Väsymyskään ei niin haittaisi. Kerran käytin liian vahvaa nikotiinilaastaria ja siitä tuli niin järjettömän kamala olo, ja sitä pelkään nytkin :/ Töihin meno ei kyllä sillä ololla onnistuisi

Yhteistyössä