Chicken wingsit/hornetit...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yritän laihtua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No niissä kyllä on aikas paljon rasvaa kun on nahkaakin ja se marinaadihässäkkä päällä. Kanahan sinällään on ihan hyvää laihdutusruokaa, ilman sitä nahkaa.

Mutta pidä herkuttelupäivä ja toteuta "fantasiasi" noista, pese vaan se marinaadilitku pois niin vähän vähenee rasvan määrä (yleensä kun ovat öljypohjaisia litkuja). Niillä mä ainakin herkuttelen

No kyllä se lihottava osa on yleensä se muu aterialla, peruna ja pasta ja muu hiilarihöttö... Eli syö ihan rauhassa hornettisi, mutta ota kaveriksi vaan salaattia =)

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
http://www.fortdeli.fi/index.html?n=9900&cid=1351&cat_show=802 :p

Hei, kiitsa linkistä =P Mies tykkää kovasti noista kastikkeista ja wingseistä.

Ei mitään, pakko vissiin itekkin tilata, meil on tommonen frittikeitin ni vois joku kerta pitää vaik wings-bileet ja frittailla kaikkea... :p :p

Mä teen itse sen kastikeen noille siiville yleensä niin et pohjalle vähän soijaa, sit etikkaa tilkka ja tabascoa. Toi on siis pohja,sitä voi sit piristää vaikkapa valkosipulilla.

Siivet huuhtelen ennen uunissapaistoa vedellä kun en tykkää siitä kaupan oranssista liemestä (missään ei taideta myydä maustamattomia ? ) ja paiston jälkeen laitan siivet tuohon kastikeeseen vetäytyyn hetkes...ja sit syömään.

Yhteistyössä