Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Vaikuttaako tohon hintaan, kun me ei haluta viiä koiraa näyttelyihin. Että ei haittaa, vaikka esim. väri ei ole just "oikea".
Sopiiko hyvin myös perheisiin, missä pieniä lapsia? Meillä kun esikoinen on vasta 6v ja muut sitä pienempiä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:miks pitää olla pieni rotu? juu ja siis mulla ei pientä rotua oo mutta meillä kasvattaja ei vaatinu et pitäs viedä näyttelyyn tms eikä se hintaan vaikuttanu, värivirheisiä saa vähän halvemmalla..
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Vaikuttaako tohon hintaan, kun me ei haluta viiä koiraa näyttelyihin. Että ei haittaa, vaikka esim. väri ei ole just "oikea".
Sopiiko hyvin myös perheisiin, missä pieniä lapsia? Meillä kun esikoinen on vasta 6v ja muut sitä pienempiä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:miks pitää olla pieni rotu? juu ja siis mulla ei pientä rotua oo mutta meillä kasvattaja ei vaatinu et pitäs viedä näyttelyyn tms eikä se hintaan vaikuttanu, värivirheisiä saa vähän halvemmalla..
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:miks pitää olla pieni rotu? juu ja siis mulla ei pientä rotua oo mutta meillä kasvattaja ei vaatinu et pitäs viedä näyttelyyn tms eikä se hintaan vaikuttanu, värivirheisiä saa vähän halvemmalla..
Kun ei oo tilaa isompaan, juuri nyt.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä 6 lasta (nuorin 10kk-12v) ja 2 chihua. Tosi hyvin tulee toimeen lasten kanssa. Lapset pitää opettaa kunnioittamaan koiraa "chihut ei ole leluja!" koirat rakastaa varsinkin vauvaa joka syöttää niille juustoa![]()