chihuahua

miks pitää olla pieni rotu? juu ja siis mulla ei pientä rotua oo mutta meillä kasvattaja ei vaatinu et pitäs viedä näyttelyyn tms eikä se hintaan vaikuttanu, värivirheisiä saa vähän halvemmalla..

Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Vaikuttaako tohon hintaan, kun me ei haluta viiä koiraa näyttelyihin. Että ei haittaa, vaikka esim. väri ei ole just "oikea".

Sopiiko hyvin myös perheisiin, missä pieniä lapsia? Meillä kun esikoinen on vasta 6v ja muut sitä pienempiä. :D

Meillä on esikko 5 vee, ja seuraavan cavan tullessa taloon toi nuorimmainen varmaan vuoden, eli pahimmassa iässä.. :D Sopii hyvin, oikeasti. On niin lapsi rakas koira kun olla vaan voi.

Tosi monet kasvattajat vaatii näyttelyitä tai harrastuksia, mutta se keltä me ostettiin (oli itseasiassa mun viimeinen oljen korsi: en ollut aiemmin soittanut välimatkan takia mutta kun muut vaati niin paljon, soitin sitten varmuuden vuoksi sinnekin) sanoi että se on jokaisen perheen oma päätös. Ollaan pidetty yhteyttä sen jälkeenkin, aivan ihana täti ja rakastaa koiriaan suunnattomasti, ei välitä niin tuloksista kunhan koirilla on hyvä koti.

Meilläkin on muuten värivirheellinen tuo venni. Sen pitäisi olla black&tan värinen, mutta sillä on tuo kauluri.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
miks pitää olla pieni rotu? juu ja siis mulla ei pientä rotua oo mutta meillä kasvattaja ei vaatinu et pitäs viedä näyttelyyn tms eikä se hintaan vaikuttanu, värivirheisiä saa vähän halvemmalla..

Kun ei oo tilaa isompaan, juuri nyt. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Vaikuttaako tohon hintaan, kun me ei haluta viiä koiraa näyttelyihin. Että ei haittaa, vaikka esim. väri ei ole just "oikea".

Sopiiko hyvin myös perheisiin, missä pieniä lapsia? Meillä kun esikoinen on vasta 6v ja muut sitä pienempiä. :D

No tuolla Babblersilla ei kuulemma vaikuta. Aina sama hinta.
Sopii pikkulasten perheisiin!!Meillä esikko oli 9 ja kuopus vajaat 5v kun Veera tuli taloon.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:

Kun ei oo tilaa isompaan, juuri nyt. :D

:D mulla taas päivän operaatio oli pennun kuivatus ku punnitsin sen ja en millää sitä märkää kasaa kehdannu punnertaa syliin :laugh: mut toinen "pieni" nauttii sateesta :D mulle tuo on pieni... vaik ei pienestä tietookaan :heart:

Meillä 6 lasta (nuorin 10kk-12v) ja 2 chihua. Tosi hyvin tulee toimeen lasten kanssa. Lapset pitää opettaa kunnioittamaan koiraa "chihut ei ole leluja!" koirat rakastaa varsinkin vauvaa joka syöttää niille juustoa :)

Yhteistyössä