A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nn:Alkuperäinen kirjoittaja Toy story:Ihan hyvin mahtuu isommatkin lapset menemään ja siitä välistä saan juuri kurkoteltua reunimmaisen turvavyön kiinni takapenkiltäSaishan sen keskipenkin selkänojan laskettua alas, mutta ei ole ainakaan vielä tarvinnut.
Joskus vaan tuntuu aika työltä, kun laittaa taaimmaiseen penkkiin yhden kasvotmenoosuuntaan turvaistuimeen ja toisen koroke istuimelle. Kuljettajan penkin takana mulla on selkämenosuuntaan turvapenkki, ja repsikan puolelta kuljetaan takapenkille ensin kippaamalla se yks penkki (samoin kun etupenkit kaksovisissa autoissa) ja sitten siihen laitan vielä yhden korokeistuimen ja lapsen. Meillä siis kukaan ei osaa vielä itse laittaa turvavyötä kiinni. Onneksi auto on myös korkea että mahtuu hyvin sinne penkkien "väliin"
No meillä ei tuota 'ongelmaa' enää ole, kun vain yksi turvaistuimessa, yhdellä koroke ja kaksi jo isompaa
Taidan kuitenkin lämmetä miehen autonvaihto-ehdotukseen