Chrysler Voyager ja turvaistuimet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesämami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kesämami

Vieras
Niin onko kellään tuota autoa niin, että on vielä turvaistuinikäisiä lapsia? Tarvitsisin nyt apuja, että saako nuista yleisimmistä turvaistuimista mitä asennettua sinne ongelmitta ja kummalle takapenkille? Esim. Britaxin TWE, Aktan vastaava, Maxi Cosi, Brio...? Siis nämä "kaukalosta seuraavat", eli 9-25kg tmv. istuimet?

Täytys jostain metsästää "kakkosistuin" lapsen isovanhempien autoon, mutta en uskalla esim. huutiksesta summamutikassa huudella, jos ne ei sitten sovikaan...

meille ei saanut selkä menosuuntaan gragon cosmic xtp:tä (onkohan se ton niminen?) kun keskimmäiselle penkille se kävis vaan kuljettajan taa ja mun mies on niin pitkä ettei mahtuis ajaan autoa jos selän takana olis istuin. mutta kasvot menosuuntaan sopii siihen kuljettajan taa keskipenkille. takapenkillä on mun mielestä niin pieni se jalkatila etten sinne sovittelis mitään istuinta.

No höh... Kuulostaa pahalta... :( No onko teillä kokemusta / tietoa sitten siitä, että antaako lastentarvikeliikkeet yleensäkään käydä liikkeen pihalla koittamassa ( vaikka myyjän kanssa ), että sopiiko istuin autoon? Hitto, että menee vaikeaksi muuten... :/

meillä on voyager ja kolme turvaistuinikästä lasta eikä mitään ongelmaa ole ollut! :)
ihan takarivissä on kaksi vanhinta,toisella turvavyöistuin ja toisella britaxin evolva istuin (joka muuten vaatii todella pitkät turvavyöt mutta tässä autossa ei ole ollut mitään ongelmaa siinäkään!)
ja sitten siinä keskirivillä,vänkärin puolella on nuorimmainen britaxin two way elite istuimessa selkä menosuuntaan ja mahtuu siinäkin hyvin =)

Alkuperäinen kirjoittaja serveri:
onkohan niissä eri vuosimalleissa eroja turvavyön pituuksissa tms kun mulla oli ongelmana lyhyt vyö kaukaloa sovittaessa

onko teillä vanhempaa mallia se auto?
toi evolva-istuin nimittäin vaatii oikeesti todella pitkät vyöt ja mun mielestä liikkeessä se pitäis jo mainita!käytiin istuin ostaan 100km päästä ja kotona alettiin asentaan niin ohjeissa oikeen luki että "jos ei vyöt riitä niin paina istuinta polvella ja väännä ja käännä sieltä&täältä" :headwall: ei mahtunu meidän mitsuun,eikä bemariin mut tossa chryslerissä sitte oli sen verran pitkät vyöt että riitti =)

meidän chrysler on vuosimallia 98 tai 99. se on muuten paras auto mitä mulla on koskaan ollut! kaikki mahtuu mukavasti mukaan ja ajoasento on ihana ja hyvin näkee ulos. ainoo vika on bensankulutus...

Niin, joo, aivan... Meidän porukoilla siis tämä malli;
238852_keskikoko.jpg

Yhteistyössä