T
Tympeä akka
Vieras
Olen pitkään kärsinyt ahdistusoireista, jonka alle piiloutunut pitkään jatkunut masennus. Oireina on ollut ärtyisyyttä, päänsärkyä, väsymystä, voimattomuutta, voimattomuutta, paniikkioireita, apaattisuutta, ylikierroksilla käymistä, "mikään ei tuota iloa olo", epätodellista oloa ym, ym!!. Silti olen ollut työelämässä koko ajan. Viikko sitten aloitin cipralexin, 5mg. Nyt keskittymisvaikeudet etenkin päivällä(otan lääkkeen aamulla)ovat pahentuneet, ja jotenkin on sellainen olo että mikään ei tunnu miltään. Puoliso ärsyttää, eikä tee mitään oikein... Tuntuu että olen koko ajan huomauttelemassa jostakin. Sellainen 24 h tympeys ja kireys on päällä. Ennen lääkkeitä olin toki ärtyisä, mutta välissä sentään kiukku laantui ja puolisokin herätti tunteita. Nyt olen kylmä ja mies sanoo että mun ilmekin on tosi kireä.
Millaisia aloitusoireita teillä on tullut tästä lääkkeestä?? Voiko aluksi tehdä "tunteettoman" olon jotenkin???
Kuinka pian lääke auttoi ja millä annoksella?
Millaisia aloitusoireita teillä on tullut tästä lääkkeestä?? Voiko aluksi tehdä "tunteettoman" olon jotenkin???
Kuinka pian lääke auttoi ja millä annoksella?