A
Apuuuuva
Vieras
Hei voikohan cipralexista tulla aloituksen yhteydessä jotenkin "ylienerginen" olo?? Tänään viides päivä 5mg aamuisin. Ja jo ekana päivän huomasin että olen aika energinen ja olo tuntuu vaan jatkuvan. toisaalta olen myös ajoittain pelokas, ahdistunut ja hermostunut..mutta kuitenkin toimeliaisuus on noussut tosi paljon. Tuntuu kuin olisin herännyt henkiin harmaan masennuksen maailmasta!! Eilen jaksoin jopa lähteä kerhoon lapsen kanssa.. ja tänäänkin aamulla nousin jo kuuden jälkeen(nukuin kuitenkin ihan hyvin, 8h)ja laitoin heti pyykinpesukoneen päälle ja kahvit tippumaan. Koko ajan on sellainen tunne että mitäs sitten tekisi.Kuitenkaan olo ei ole mitenkään yli-iloinen eikä mieliala ole mitenkään katossa..jotenkin vain sillai "terve fiilis" Onkohan tämä nyt ihan normaalia...Vai onko viitteitä että mulla on hypomaniaa!!? Hieman pelottaa.
Vain onkohan toi lääke vaan antanut mulle varmuutta niin paljon, että blasebo vaikutus toimii?! Kuitenkin on mennyt monta viikkoa ennen tätä niin, että mikään ei kiinnosta, makaan vaan sohvalla ja kaikki itkettää...
Vain onkohan toi lääke vaan antanut mulle varmuutta niin paljon, että blasebo vaikutus toimii?! Kuitenkin on mennyt monta viikkoa ennen tätä niin, että mikään ei kiinnosta, makaan vaan sohvalla ja kaikki itkettää...