On, hyviä! Itseasiassa halvemmasta rinnakkaislääkkeestä Citalopramista (annettiin apteekista Cipramil-reseptillä). Auttaa mielialaoireiseen, väsymykseen. Pystyy elämään "normaalia" elämää, kaikki ei ahdista eikä itketä, lapsen kanssa jaksaa paremmin. Suosittelen!.