K kata Jäsen 16.06.2004 517 0 16 18.02.2007 #1 Onko kellään tietoo hyvästä lääkityksestä matkapahoinvointiin, lähinnä lento ja/tai linja-automatkoille??
Onko kellään tietoo hyvästä lääkityksestä matkapahoinvointiin, lähinnä lento ja/tai linja-automatkoille??
R reissulainen Vieras 18.02.2007 #2 Käypäs apteekista kysäseen... Mulla oli joskus 10 vuotta sitten toooosi kova matkapahoinvointi, silloin otin tuntia ennen autoon menoa jonkun pillerin, nimeä en muista. Auttoi.
Käypäs apteekista kysäseen... Mulla oli joskus 10 vuotta sitten toooosi kova matkapahoinvointi, silloin otin tuntia ennen autoon menoa jonkun pillerin, nimeä en muista. Auttoi.