Citymarketin RFSU raskaustestin tulkinta apua tarvitsisin kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilinäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä tein tänään rfsu:n testin ja tyhmänä en tajunnu lukee kunnolla ohjeita ja sitä että se on luettavissa viel 30min jälkeenkin. ja nyt tossa on haamu tai viivanpaikka. :headwall: tein sen siis jo aikaa sitte.

ja "avasin" sen testin samal taval kun alottajakin teki ja siellä(kin) on viiva. mut mun mielestä se viiva tulee tohon testialueelle eikä sinne alle....

Alkuperäinen kirjoittaja voivoi..:
en ihan oikeesti tahtoisi tätä sanoa... mut saman teki mulle toi testi, mut en ollu raskaana.
oletko ihan satavarma, että virtsa ei ylttänyt yli sen max-viivan? koska mulla yletti, ja se sekoitti värit, ja antoi väärän plussan. ihan oikeesti toivon että sulla ei oo sama juttu, että on plussa. tee ihmeessä huomenna parempi testi.

Pissin purkkiin ja kastoin testin max viivan alapuolelle.
On kyllä niin vaikeaselkoinen testi, että huomenna haen apteekin oman testin. Tuo testi näytti esikoisesta selvän plussan samoin kiertopäivinä.

Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
Onnea! :flower:

Luomusti vai avustettuna?
Muistelisin että esikoises oot saanu clomien avulla, entäs tämä? :)

Mulla varmaan clomit edessä kun on onkelmia. :/

Jos tämä nyt on plussaa. Saa vähän eri infoa joka puolelta.
Juu esikoinen ja tämä olis molemmat clomivauvoja. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja voivoi..:
en ihan oikeesti tahtoisi tätä sanoa... mut saman teki mulle toi testi, mut en ollu raskaana.
oletko ihan satavarma, että virtsa ei ylttänyt yli sen max-viivan? koska mulla yletti, ja se sekoitti värit, ja antoi väärän plussan. ihan oikeesti toivon että sulla ei oo sama juttu, että on plussa. tee ihmeessä huomenna parempi testi.

Pissin purkkiin ja kastoin testin max viivan alapuolelle.
On kyllä niin vaikeaselkoinen testi, että huomenna haen apteekin oman testin. Tuo testi näytti esikoisesta selvän plussan samoin kiertopäivinä.

Minäkin tehnyt kolmen kohdalla testit tuolla apteekin omalla testillä.

joo, onnea toivotan. kyllähän noi sun kp:t kuulostaa ihan hyviltä, et ois vaavi tulossa. :)

on tosiaan ihan paska testi, en enää rahaa siihen tuhlaa, kun ei oo kun pari euroo lisää niin saa kunnon selkeen testin...

Alkuperäinen kirjoittaja voivoi:
joo, onnea toivotan. kyllähän noi sun kp:t kuulostaa ihan hyviltä, et ois vaavi tulossa. :)

on tosiaan ihan paska testi, en enää rahaa siihen tuhlaa, kun ei oo kun pari euroo lisää niin saa kunnon selkeen testin...

Sanopas muuta. Ois pitäny heti ostaa laadukas testi niin ei tarvis täällä arpoa et oonko vai enkö oo raskaana.
Tosin tänä aamuna jo oksu lensi ja koopeetkin niin pitkällä.
Hitsi kun ois joku apteekki yöllä auki niin lähtisin saman tien hakemaan. :D

Elikkä.. lueskelin tässä tätä keskustelua, ja itsekin tein tuon RFSU:n raskaustestin ja tuo toinen punainen viiva (tosi haalea kylläkin) tuli näkyviin ton muovin alle. elikkä ne viivat ei ollu ihan vierekkäin niinkun pitäisi, vai???

Teepä uusi testi. Se lienee "kannattavinta".
Ärsyähän sellainen jatkuva testailu on... epävarmoine tuloksineen...

Mut jos vaikka apteekin testillä saisit luotettavan tuloksen, selkeän sellaisen. Ei tarvis miettiä, odotella, epäröidä kahden välillä.

Heh. Google löysi vaaaanhan ketjun. Ei ollut tuolloin plussa.
Sain toisen lapsen vasta lokakuussa 2011. Tyttö ja Clomeilla.
Tammikuussa 2013 syntyi luomuyllärinä poika.
T. Viljamin, Venlan ja Valtterin äiti

Yhteistyössä