Classic deluxe vai F7-yhdistelmät? Apuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Oon miettinyt jo kauan noita F7-yhdistelmiä tällä alla olevassa kuvassa olevalla kuosilla. Huomenna oisin tilaamassa nuo luxus-ilmakumipyörillä hintaan 329?..

http://vaunula.fi/f7_varit_tharmvlime.jpg

Mutta nyt huomasin uuden tarjouksen tietyistä kuoseista noissa Classic deluxeissa. Nämä alla olevat kuosi-vaihtoehdot saisi tarjoushintaan 339? ja niissä on valmiina nuo paremmat pyörät. Näissä ois se kiva ominaisuus että tuo istumaosa irrotettavissa, eli käytössä on vain vaunukoppa taikka istumaosa ja tästä johtuen painoa on vain 10kg, kun noissa F7:ssa on 15kg.. Ja jarrumekanismi ym. näyttää kestävämmältä näissä deluxeissa, mutta tiedä sitten. Kellään kokemusta noista classic deluxeista, entäpä sitten F7? Mitä te tekisitte? Mitä mieltä näistä alla olevista kuoseista?

http://vaunula.fi/deluxe_oliivipallo.jpg

http://vaunula.fi/deluxe_varit_kirklimekukka09.jpg

Jos joku asiantuntevampi jaksaa katella muita tietoja noista kärryistä ja ilmasta mielipiteensä, niin oisin tosi kiitollinen! =) :flower:

Kaverilla on F7 ja poika nyt reilun vuoden. Ei ollut tyytyväinen kyseisiin vaunuihin, vaan haluaa seuraavalle uudet. En nyt tarkalleen muista, että miksi ei ollut tyytyväinen, mutta yksi oli ainakin iso koko.
Itse ottaisin noi Classic Deluxet. Meillä Emmaljungan vaunut, joissa just noin, että vaunokoppa ja ratasosa erikseen, ja mun mielestä se on ollut tosi toimiva juttu! Varsinkin, jos vaunukoppa on käytössä pääasiassa talvella, jolloin vauvalle pitää pukea paljon, jolloin tilaakin tarvii enemmän. Ja sama pätee toki kesähelteilläkin - ilma kiertää.

No onpas luotettavan tuntuisia merkkejä. Classic de Luxe - kas kun ei Super sport hyperplus. Eikö ole muita kauppoja, josta saa jotain oikeasti tunnettua ja luotettavaa samalla hinnalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana:
Kaverilla on F7 ja poika nyt reilun vuoden. Ei ollut tyytyväinen kyseisiin vaunuihin, vaan haluaa seuraavalle uudet. En nyt tarkalleen muista, että miksi ei ollut tyytyväinen, mutta yksi oli ainakin iso koko.
Itse ottaisin noi Classic Deluxet. Meillä Emmaljungan vaunut, joissa just noin, että vaunokoppa ja ratasosa erikseen, ja mun mielestä se on ollut tosi toimiva juttu! Varsinkin, jos vaunukoppa on käytössä pääasiassa talvella, jolloin vauvalle pitää pukea paljon, jolloin tilaakin tarvii enemmän. Ja sama pätee toki kesähelteilläkin - ilma kiertää.

Kiitos vastauksestasi =) Nyt pitäs osata päätös tehdä pian että kärryt ehtii kotiin ennen vauvaa :D

firkonit on tosiaan aika leveät ja isot.
suurin osahan nuo kyllä valitsee ihan vaan koska ne on niin kivannäköisiä - nuo värit sun muut. minust kuiteski kandeis miettii tärkeemmil kriteereillä.
en ostais. en luota merkkiin ja takuukin taitaa olla vaan puoli vuotta ( korjatkaa jos olen väärässä... )

meillä on firkonit ollu jo yli neljä vuotta melkein kokoajan käytössä. en löydä mitään moitittavaa. moni on karehtinut sitä heittoaisaa.. aurinko kun paistaa niin aisan kun heilauttaa toiselle puolelle ja kääntää vaunut niin ei paista enää vaunuihin.. monesti naurattaa kun niitä tonnin vaunuja sitten selkävääränä hinataan perässä :D

Alkuperäinen kirjoittaja meillä on :
meillä on firkonit ollu jo yli neljä vuotta melkein kokoajan käytössä. en löydä mitään moitittavaa. moni on karehtinut sitä heittoaisaa.. aurinko kun paistaa niin aisan kun heilauttaa toiselle puolelle ja kääntää vaunut niin ei paista enää vaunuihin.. monesti naurattaa kun niitä tonnin vaunuja sitten selkävääränä hinataan perässä :D

luuletko sä oikeesti että heittoaisa on joku firkonien oma juttu ? hah hahahaha. kylllä se kuule on todella monissa "tonni" vaunuissakin ihan arkipäivää tänäpäivänä, höpsö.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
firkonit on tosiaan aika leveät ja isot.
suurin osahan nuo kyllä valitsee ihan vaan koska ne on niin kivannäköisiä - nuo värit sun muut. minust kuiteski kandeis miettii tärkeemmil kriteereillä.
en ostais. en luota merkkiin ja takuukin taitaa olla vaan puoli vuotta ( korjatkaa jos olen väärässä... )

Juu puolen vuoden takuu vaan. Enempään ei oo varaa, 350? on ihan maximi. Tuolla ois tarjouksessa nuo Ora jovitkin, mutta ne unohdin siinä vaiheessa kun huomasin että painoa on 22,5kg :o Tää paino-juttu on siksi tärkeää et mä joudun retuuttamaan rattaat joka päivä rappusia pitkin ekaan kerrokseen sisälle. :/ Autoon ei ole niin väliä mahtuuko, mutta jokapäiväiseen ulkoiluun ja kaupungilla liikkumiseen pitäis rattaiden sopia =)

Alkuperäinen kirjoittaja meillä on :

Kiitos =) Mustakin näyttää kivoilta ja näppäriltä. Näin livenä semmoset eikä ne musta liian isot olleet.. Tää rattaiden omistaja väitti että ihan pilipalithan ne on, mutta ei sit osannut kuitenkaan sanoa että miksi ja kertoi et hänen kaikki tuttunsa joilla on niin olleet kyllä tyytyväisiä, mutta hän itse ei tykännyt ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
sulla on kuitenkin tosi iso budjetti vaunuihin, niin oikeesti mä suosittelisin sua ostaan esim huutonetistä jotkut emmaljungat. ne on hyvät ja kevyet .

Mä en taida uskaltaa laittaa noin isoa summaa käytettyihin mistä en koskaan voi tietää onko vikoja tms..

meillä viime vuonna ostettu f7 vaunulasta. jur tuo deluxe malli.
muuten ihan jees, mutta nitisevät ja natisevat ihan jumalattomasti eikä auta öljyt tai rasvat.

ei valitettavaa, mutta en ostais uudelleen . tiedän, ristiriitaista, mutta.. elämä on =)

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
muuten ihan jees, mutta nitisevät ja natisevat ihan jumalattomasti eikä auta öljyt tai rasvat.

ei valitettavaa, mutta en ostais uudelleen . tiedän, ristiriitaista, mutta.. elämä on =)

Siis classic deluxet nitisevät ja natisevat, mutta F7:ssa ei mielestäsi vikaa vai miten tarkoitit? =)

Mulla taas nämä: http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=1327 Hyvin on pelittänyt jo toisella lapsella. Heittoaisa löytyy sekä kennorenkaat, eikä ole hinnalla pilattu!

Alkuperäinen kirjoittaja Tummel1:
Mulla taas nämä: http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=1327 Hyvin on pelittänyt jo toisella lapsella. Heittoaisa löytyy sekä kennorenkaat, eikä ole hinnalla pilattu!

Voi ei saa sekottaa mun päätä enempää :D

Kyllä mä luulen että kallistun kuitenkin noihin F7-yhdistelmiin.. Niitä oon nyt kuitenkin jo pidemmän aikaa ajatellut. Huomasin vain tuon uuden tarjouksen noista paljon kalliimmista classic deluxeista ja ajattelin et ovat jotenkin laadukkaammat+tuo keveys, mutta taitaa ne olla nuo lime-harmaat Fseiskat =)

Alkuperäinen kirjoittaja moi:

Tuota muuten se minunkin kaveri valitteli!

meillä f7 ja olen tykännyt ihan tajuttomasti.Renkaat ihan huippu huvät talvella sohjossa ja kesällä pehmeessä rantahiekassa ei mitään ongelmia.Todella hyvät muutenkin, erittäin hyvä jousitus, ei kuopat paljon haittaa ja kevyet työntää ja kääntää...

Alkuperäinen kirjoittaja :
meillä f7 ja olen tykännyt ihan tajuttomasti.Renkaat ihan huippu huvät talvella sohjossa ja kesällä pehmeessä rantahiekassa ei mitään ongelmia.Todella hyvät muutenkin, erittäin hyvä jousitus, ei kuopat paljon haittaa ja kevyet työntää ja kääntää...

Kiva kuulla, meinaan aamulla soitin ja tilasin nää :D Taitavat tulla jo huomenna, viimestään maanantaina =)

Yhteistyössä