Clear Blue vs muut testit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammaxi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammaxi

Vieras
Onkohan Clear Blue jotenkin erityisen herrä raskaustesti, sillä nyt on neljää kertaa käynyt niin, että se on näyttänyt plussaa (ei digitaalinen) jo 4-6 päivää kuin mikään muu raskaustesti (edes herkkä). Aina on näyttänyt kyllä siis oikean tuloksen eli negatiivista kun en ole ollut raskaana ja plussaa jo hyvin aikaisin kun olen ollut raskaana ja tosi alussa.

Muilla tällaisia kokemuksia? Monet haukkuvat ClearBlueta, että näyttää väärää tulosta esim. vääriä plussia, mutta luulen, että Clear Blue on vain niin herkkä, että näyttää varhaisetkin raskaudet, joista osa voi mennä kesken. Toki testin tulos voidaan tulkita vääräksi plussaksi jos se ns. pystyviiva ei ole yhtä vahva kuin vaakaviiva, sillä testin ohjeissakin lukee, että pystyviivan pitää olla yhtä paksu vaikka sen vahvuudella ei ole väliä siis jos se tulkitaan plussaksi.

No nyt eilen sain Clear Blue plussan...ja jos kaikki menee hyvin, niin odotan, että viimeistään 4-6 päivän kuluttua saan myös muillakin testeillä plussaa....se on sitten eri jutu, miten rasksaus siitä jatkuu.

Näistä raskaustesteistä on aina narinaa mikä on paras. Itse olen CB:n kannalla myös tai olen pitänyt sitä ainoana hyvänä raskaustestinä jo kaverinikin kehumana. Hyvä ystäväni oli tehnyt ensimmäisen raskaustestinsä Apteekin testillä ja oli nega. Myöhemmin illalla oli tehnyt CB:n testin ja oli heti vahva plussa. Ystäväni menkat olivat pahasti myöhässä, normaalisti erittäin tarkat, ja muut oireet herättivät kaverini ajatukseen raskaudesta. Itse olen käyttänyt CB:tä ja CB: digitaalinäyttöä, tosin minä totesin raskauden aika myöhään, olinkohan jo 5+ menossa viikoissa :D Onnea plussasta! Älä stressaa raskautta niin kaikki menee hyvin! :) terveisin Vievie (rv15+2)

Clear Bluen tavallinen testi voi näyttää plussa jo silloin kun hormonipitoisuus on pieni. Mulla oli veren hcg vain 7 ja se lasketaan negatiiviseksi raskaustestitulokseksi, mutta CB antoi plussan. Tuosta testistä pari pivää ja menkat alkoi. Eli alkio oli yrittänyt kiinnittyä, mutta epäonnistui.
Herkkiä ovat siis nuo CB:t mutta on muitakin yhtä herkkiä.

Yhteistyössä