Clearblue PLUSSAKO??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bravia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

bravia

Uusi jäsen
18.06.2009
26
0
1
Voi jee. Eli kävipä niin, että aamulla ihan ekana tein testin. Laitoin sen kaappiin odottamaan, että katson 5min päästä. Poika nimittäin pyöri koko ajan jaloissa ja tasolta hän olisi tuon testin napannut käsiinsä.
No, kävi niin, että tuo testi 'unohtui' melkein KAHDEKSI TUNNIKSI sinne kaappiin ja kun äsken muistin sen, niin siihen on piirtynyt haalea +.

Me asutaan ihan maalla ja minulla on vain tuo yksi testi. Mies tulee vasta illalla kotiin ja nyt olen täällä tulisilla hiilillä, että voiko tuo olla plussa vai ei. Eli jos olisin sen 10min päästä ohjeen mukaan lukenut, niin tuo todellakin olis ollut plussa minulle. MUTTA kun nyt meni niin kauan ennen kuin muistin testin, niin onko tuo 'viallinen' :(

Auttakaa taas 'hädässä' olevaa ihanat 2+ mammat!

Okei, mä arvelinkin. Mut aina pitää kyseenalaistaa selkeät pakkauksen mukana tulleet ohjeet ;)

Pitää soittaa miehelle ja pyytää tuomaan uusi testi. Palailen huomenna aamulla taas asiaan, mitä se testi kertoo.

Se voi hyvinkin olla plussa. Itsekin aikoinaan "muutaman" raskaustestin tehteenä, voin kokemuksella sanoa että saatu nega tulos on myös pysynyt negana.

VÄittäisin, että plussa on! Olen testien suurkuluttaja ja tiedän niistä kaiken :D, ikinä en ole saanut plussanhäivääkään, jos en todella ole ollut raskaana, olen sitten katsonut sitä 5min. sisällä tai 5päivän päästä...