Clearblue raskaustesti!! Outoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Eli tein clearblue digitaalisella testillä testin kp. 26/28 kun siinä lukee et voi tehdä paria pv ennen mut tulos ei välttämättä oo luotettva..
Noh,siihen tuli teksti että ei raskaana. mutta uteliaisuuttani avasin testin ja sen sisällä oli 2 vahvaa viivaa....kontrolliviiva tietty vielä vahvempi mut kyllä ton toisen erotti ihan selvästi kans.
Eli mitäs mieltä ootte...

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Raskaustesti on mitätön 10 min. alkuperäisen tuloksen jälkeen. Eli et ole raskaana ainakaan tuolla testillä, tee uusi.

Ei ei, avasin sen ihan minuutin sisään :D

Siis onko tää se testi mihin tulee et raskaana esim 3 viikkoa?

Ei ole viikkonäyttöä vaan se tavallinen digitaalinen malli

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
onko muut availleet testejä? :)

Mä avasin kolmannen testin jonka tein, kun menkat oli jo melkeen kuukauden myöhässä. Sisällä oli hyvin hyvin haalea haamu, ja seuraavassa testissä tulos olikin jo positiivinen. :)

Itse tein tänään clearblue digitestin viikko näytöllä... Ei raskaana. Mut kun testin purkasin... siel kaks liuskaa, toisessa yks viiva, toisessa kaks... Jostain löysin linkin jonka kautta pääs clearbluen omille sivuille, jossa oli sit avattu testi... sen mukaan toiseen tuleekin yksi viiva ja toiseen kaksi jos siis on raskaana. Avasin testin siis heti tuloksen saatuani, eli testi aika ei ollut ummessa. En nyt sit tiedä ollakko raskaana vaiko eikö... Mut näyttö sanoo EI ja liuskat JOO... Muilla vastaavia kokemuksia ja mikä oli todellinen lopputulos?????

Alkuperäinen kirjoittaja Pepita:
Itse tein tänään clearblue digitestin viikko näytöllä... Ei raskaana. Mut kun testin purkasin... siel kaks liuskaa, toisessa yks viiva, toisessa kaks... Jostain löysin linkin jonka kautta pääs clearbluen omille sivuille, jossa oli sit avattu testi... sen mukaan toiseen tuleekin yksi viiva ja toiseen kaksi jos siis on raskaana. Avasin testin siis heti tuloksen saatuani, eli testi aika ei ollut ummessa. En nyt sit tiedä ollakko raskaana vaiko eikö... Mut näyttö sanoo EI ja liuskat JOO... Muilla vastaavia kokemuksia ja mikä oli todellinen lopputulos?????

Mulla noi digitestit näytti sitkeesti vaan negaa ja apteekin omalla tuli sitten selvä plussa, kuten tullut muistakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:
Alkuperäinen kirjoittaja Pepita:

Mulla noi digitestit näytti sitkeesti vaan negaa ja apteekin omalla tuli sitten selvä plussa, kuten tullut muistakin.

Ei taida olla ihan niin hyvä testi kun mainostetaan... Tosiaan siinä näytössä luki ihan selvaästi EI RASKAANA, mut kun siel ne kaks liuskaa, toisessa pelkkä kontrolli viiva, toisessa kaksi viivaa. Toinen oli tosin haaleampi kuin toinen, mut selvästi kuitenkin nähtävissä. En ole heittänyt vielä kirvestä kaivoon, ehkä muutaman päivän päästä saan selvän plussan apteekin omalla testillä. Ai houp sou <3

Sama tilanne.. En tieda mika jarjenjuoksu sai minut avaamaan myos kyseisen testin.. Tein heti peraan toisen apteekin oman ja se naytti negatiivista.. Joten en usko etta olen raskaana! Toiveissa kuitenkin kovasti joten syy ehka se testin avaamiseen...

Tähän kyllä sopis NIIN hyvin se otsaläps -kuva Venakon ketjuista.. Mä ku just oon suositellu aina näille viivatihrustajille näitä digitestejä just sen takia ettei tarvi sitte mammapalstoilla arvuutella et näkeeks muut haamua kun testi selkeästi joko 'raskaana' tai 'ei raskaana' ni ei, nää keksii sitten vielä avata digitestit ja arvuutella niitä liuskoja sitten..

*OTSALÄPS*

no apteekin testiin tulikin haamu! joten kerron taalla sitten miten kavi; teen uuden testin paivan paasta!
sanon kylla nyt kaikille etta onhan se junttia avata testi, mutta meita on tuhansia jotka sen testin avaavat, mielenkiinnosta; pakokauhusta tai ihan vaan siita etta lapsi on niin toiveissa
minun viiva oli hyvin selkea sininen, ei tummansininen vaan selkea vaaleansininen
apteekin oma testi olisi pitanyt olla punaiset viivat ja kylla siihen haamu tuli!

itseasiassa kaytto-ohjeissa nimen omaan pyydetaan avaamaan testi ja havittamaan sisalla oleva paristo erikseen!

Tähän kyllä sopis NIIN hyvin se otsaläps -kuva Venakon ketjuista.. Mä ku just oon suositellu aina näille viivatihrustajille näitä digitestejä just sen takia ettei tarvi sitte mammapalstoilla arvuutella et näkeeks muut haamua kun testi selkeästi joko 'raskaana' tai 'ei raskaana' ni ei, nää keksii sitten vielä avata digitestit ja arvuutella niitä liuskoja sitten..

*OTSALÄPS*

niinpä.. :D Ja voihan sitä itselleen uskotella minkä tahansa olevan plussa tai haamu, tyyliin 'no tos lukee et ei raskaana mut jos mä peitän ton ei-sanan ni enks mä sit ookki raskaana'... jos haluaa tuottaa itselleen pettymyksiä.

Yhteistyössä