Clearbluen viikot ei nouse!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sintu74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sintu74

Aktiivinen jäsen
25.12.2010
1 063
1
36
Minulla tämä raskaus ei tunnu etenevän.
Tänään menossa Dpo21, pp19 ja rv 5+0.
Torstaina sain Clearbluen digiin tulokseksi 1-2 ja tuolloin oli siis menossa Dpo19, pp17 ja rv 4+5...
Tein saman testin tänään uudelleen nähdäkseni, ovatko viikot nousseet... edelleenkin testiin tuli 1-2... : /

Viimeksi muokattu:
Ei kokemusta Clearbluella testaamisesta, vaan Pregchekillä. Alussa tuli vahva viiva ja sitten huvikseni testasin n.viikon kuluttua ja tuli vaan haamu..muutaman päivän päästä alkoi sitten vuoto..mulla tarkoitti siis keskenmenoa. Kokeile tavallisella testillä saatko haamun vai vahvan viivan? Toivottavasti kaikki hyvin!

Kyllähän minä varmasti raskaana olen, sen verran paljon on oireita:

- rinnat todella arat
- alaselässä paineen tunnetta
- vilustaa
- lämpöä kainalosta mitattuna tänä aamuna 37,4
- tukkoinen/ flunssainen olo
- väsymys; normaalisti saatan valvoa illalla pitkäänkin, mutta nyt väsymys iskee jo klo 21 aikaan
- hengästyn helposti esim. rappuja noustessa
- paha olo tulee jos vatsa pääsee liian tyhjäksi ja samanlaista oloa on myös aamulla, mutta ainakin toistaiseksi olen säästynyt oksentamiselta
- hampaiden pesu aiheuttaa "yökkäys"-reaktion
- pissattaa useammin ku normaalisti
- vatsaa turvottaa

Ainoa asia joka minua todellakin huolestuttaa, on tuo hCG:n hidas nouseminen.
Lisää huolta on aiheuttanut tänään lisääntyneet alavatsakivut... ihan kuin ennen kuukautisia.
Mutta jos nämä kivut ovat sitä, mitä pelkään, niin huomennapa se selviää.
Kroppani on ollut aina niin tarkka, että kun kuukautiskivut ovat ilmaantuneet, niin seuraavana päivänä on alkanut tiputtelu ja sitä seuraavana vuoto... joten jännitystä riittää.
Ja vaikka vuoto alkaisikin, voi silti toinen alkioista olla kiinnittynyt ja toinen tulla vuotona pois.

Ajattelin joka tapauksessa painella maanantaina yksityiselle mittauttamaan tuon HCG-arvon, ihan oman mielenrauhani vuoksi... makso mitä makso. =)

Heippa! Minulla näytti pitkään tuo testi "raskaana 2-3" vaikka viikkoja olisi mielestäni pitänyt olla enemmän (ja olikin). En valitettavasti muista tarkkoja viikkoja joilla silloin olin, mutta siis edelleen raskaana, 16+4 menossa nyt, eli turhaan tuon testin takia stressasin ja panikoin silloin alussa.

Kannattaahan toki HCG käydä testauttamassa, jos sillä mielenrauhan itselleen saa, mutta en minä vielä heittäisi pyyhettä kehään ilman labrassa käymistäkään:)

Minulle kävi nyt niin, että tuo lauantaina lisääntynyt alavatsakipu tiesi huonoa.
Eilen illalla alkoi tiputteluvuoto, eikä kyllä ole lisääntynyt, mutta luulenpa...

Joka tapauksessa minun ei siis tarvinut mennä yksityiselle mittauttamaan hCG-arvoa.
Nyt kun ilmeni "komplikaatioita" eli tuo tiputtelu alkoi, niin pääsinkin julkiselle puolelle veritestiin. Soitin siis oman kaupunkimme sairaalan naistentautien polille, johon minulla oli myös varhaisultra-aika varattuna 22.2. Sain lähetteen labraan ja käväisin veritestissä. Iltapäivällä klo 13 jälkeen soitan tuloksesta.

Sain myös uuden ultra-ajankin, joka on jo ensiviikon keskiviikkona 8.2... tuolloin siis olisi menossa rv 6+4.

:hug: voimia!
tulin vaan sen verran kommentoimaan ettei niihin clearbluen viikkoihin aina ole luottamista. tein kyseisen testin alku vuodesta ja se näytti +5 eli raskausviikkoja olisi pitänyt olla 5-6,noh kävin sitten varhaisultrassa viikko sitten ja alkio vastasi viikkoja 6+1 vaikka testin mukaan laskettuna olisi pitänyt olla jo 8+1. että ei kannata ihan sokeasti luottaa niihin testin viikkoihin,heittoa voi olla jopa pari viikkoa!

:hug: voimia!
tulin vaan sen verran kommentoimaan ettei niihin clearbluen viikkoihin aina ole luottamista. tein kyseisen testin alku vuodesta ja se näytti +5 eli raskausviikkoja olisi pitänyt olla 5-6,noh kävin sitten varhaisultrassa viikko sitten ja alkio vastasi viikkoja 6+1 vaikka testin mukaan laskettuna olisi pitänyt olla jo 8+1. että ei kannata ihan sokeasti luottaa niihin testin viikkoihin,heittoa voi olla jopa pari viikkoa!
Mutta eihän se CB:n digi näytäkkään tulokseksi ku 1-2, 2-3 ja 3+. Tuo 3+ on siis korkein lukema minkä se näyttää.

oi anteeksi,olen mennyt sekaisin niissä lukemissa! testin teosta on jo aikaa! mutta se näytti siis sen korkeimman eli tuon 3+,mutta ei minulla silti niitä viikkoja ollut testin arvioimaa määrää. (sieltä ohjeestahan tuon lukeman voi sitten tulkita että mitä se tarkoittaa)

Yhteistyössä