Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:onko munasarjojen tilannetta ultrattu aloittamisen jälkeen? Jospa siellä ei vaan ole yhtään kehittyvää munarakkulaa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:okei, ymmärsin vaan itse niitä käyttäessäni, että aina pitäisi ultralla tarkistaa tilanne, ettei tule yllätyksiä.
Onko sinun kiertosi normaalisti kuinka pitkä?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Onko sinun kiertosi normaalisti kuinka pitkä?
Alkuperäinen kirjoittaja Diinu:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:okei, ymmärsin vaan itse niitä käyttäessäni, että aina pitäisi ultralla tarkistaa tilanne, ettei tule yllätyksiä.
Kyllä yleensä kun ekaa kertaa clomeja syö niin ensimmäisessä kierrossa tehdään seurantaultra ja jos clomit on tuottaneet tulosta niin turhaanpa sitä sitten muilla kierroilla enää ultrassa juoksee. Ja sen takia minullekkaan ei nyt ultraa suositeltu, koska clomien annos ei ole muuttunut siitä, kun viimeksi niitä söin.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Diinu:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:okei, ymmärsin vaan itse niitä käyttäessäni, että aina pitäisi ultralla tarkistaa tilanne, ettei tule yllätyksiä.
Kyllä yleensä kun ekaa kertaa clomeja syö niin ensimmäisessä kierrossa tehdään seurantaultra ja jos clomit on tuottaneet tulosta niin turhaanpa sitä sitten muilla kierroilla enää ultrassa juoksee. Ja sen takia minullekkaan ei nyt ultraa suositeltu, koska clomien annos ei ole muuttunut siitä, kun viimeksi niitä söin.
Clomit aiheuttaa muutoksia limakalvon paksuudessa. Vaikka munasarjat alkavat toimia normaalisti, voi limakalvo mennä niin ohueksi, että mahdollinen alkio ei siihen pääse kiinnittymään. Siksi pitäisi tarkkailla myös limakalvojen paksuutta.