Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se ei ollut arvausHyvinm arvattu, mut puhuttiin paikasta ilman karttaa.![]()
Olipas inhottavasti sanottu. Suurimman osan olen säästänyt, mutta entä sitten vaikka poistaisin? Jokaisen oma asia.Miksi sä poistat noi kaikki mitkä kirjoitat kirjautuneena? Sun on pakko hankkii apua jostain.![]()
Noista palstan ongelmatapauksissa ei kannata välittää. Mutta ei niitä voi ymmärtää.Olipas inhottavasti sanottu. Suurimman osan olen säästänyt, mutta entä sitten vaikka poistaisin? Jokaisen oma asia.
Ai niin se alkaa h:lla mitä en kertonut.Se ei ollut arvaussiinähän ranta on heti kun nousee vedestä.
Ja jäi sanomatta että he juuri tarvitsisivat kipeimmin apua, kuten #74177Noista palstan ongelmatapauksissa ei kannata välittää. Mutta ei niitä voi ymmärtää.
Ymmärrän tosin, jos häntä häiritsi se kun poistin ja se vaikutti hänen omiin viesteihinsä, mutta sen voi ilmaista ilman avunsaantivihjauksia. Mulla on myös huonoja kokemuksia avunantajista, joten tuo sattuu enemmän.Noista palstan ongelmatapauksissa ei kannata välittää. Mutta ei niitä voi ymmärtää.