Clomilaiset hoi, oireista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sini 78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sini 78

Jäsen
13.09.2006
228
0
16
Olen syönyt Clomeja 2 tbl/pvä kp 3-7, nyt on kp 28. Jo reilun viikon ajan on ollut rinnat tosi kipeenä ja alavatsaa jomottaa ja vihloo niin kuin juuri ennen menkkoja..? Siis todella kipeästi välillä. Ei mulla aikasemmissa Clomi-kierroissa ole tämmöistä ollut. Onko jollain muulla kokemuksia tämänkaltaisesta? Kierto mulla on yleensä 30-31 pvää, eli menkat pitäisi tulla tällä viikolla.

Minulla oli aivan hirvittävät kivut sillon loppukierrosta. Rinnat olivat niin arat, että ihan itku meinasi tulla jos vähänkin niitä vahingossa hipaisi. Oli hieman pahoinvointia ja hiukan myös paleli. Ei raskautta.

Peukutetaan, että sulle olisi tepsinyt! bd

Kiitos kannustuksesta :) Vaikka kyllä tässä alkaa usko olla kovilla, ollaan yritetty jo yli 2 v. 3 kiertoa vielä mennään Clomeilla ja sitten inssiä kokeillaan kesän jälkeen jos ei ole tärppiä tullut...

Oli ihan samat oireet eli kovat menkkamaiset ailahtelevat mahakivut loppukierrosta (tuli ja meni vaihdellen) ja alkoivat ihan samaan aikaan kuin yleensäkin n. viikkoa ennen kuukautisia (kp20-21). Lisäksi rinnat turposi oikein kunnolla ja oli kipeät (nännit + muuten). Mahakipuja jatkui ja jatkui, maha turposi iltaisin etenkin kuin pallo ym. Närästi ja oli paha olo etenkin aamuisin. Kierto venyi peräti 39 päivään (normaalisti aina 26). Joten olin ihan varma jo, että raskaana, mutta ei.. testi nega kp 38 ja kuukautiset alkoi kp 39. Jäi aika huono fiilis mokomista pillereistä, niin paljon oli kaikkia oireita ja (turhia) toiveita. (1 tabl. kp 4-8) (Alussa kun niitä otti oli myös hikoilua ja unettomuutta) Ja etenkin tosi ärsyttävä tuo, että kierto venyi noin kamalan pitkäksi ja antoi jo toiveita raskaudesta.. Koskaan ennen ei mokomaa ole käynyt, paitsi silloin kun olin oikeasti raskaana.. Ja lisäbonuksena ei siis auttanut ovulointiin, ainakaan minulla. Blaah.

Mulla tuli kans viikkoo ennen menkkoja maha kipeeks. Välillä iltaisin oli tosi yökkö olo ja rinnat oli tosi kipeet. Yleensä siis ei ennen menkkoja oo rinnat kipeet. Mä ekaks mietin, et varmaan keksin päästä koko oireet, mut nyt on joka Clomikierrossa ollu noi samat oireet. Eli siis itellä ainakin menee Clomien piikkiin.

Meillä annos 1tbl kierron 5-9pvä. Tablettien oton aikaan mieletöntä hikoilua öisin ja munasarjojen vihlohtaa sekä polttelua.
Nyt sitten kun on kp 29, nännit tosi arat ja maha turvonnut, munasarjoissa pientä nippailua ja alavatsalla painontunnetta.

Tein malttamattomana aamulla testin, joka näytti negaa, joten mieli maassa!!!
Nyt vaan odotan oikeita menkkoja tuleviksi.
Kävin jo kuntosalillakin rääkkäämässä itseäni....

Yhteistyössä