K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua kiinnostaa kuka on kaasu-pena.
Joku sairas rakastaa piẹrujen haistelua, varrellisen piẹrun maistelua ja suolia yms .
Sanoi olevansa vegetypsy.

No se sekobolzi 👵🏻 näkee k-penoja kaikissa kirjoittajissa jotka uskaltaa olla eri mieltä tai kritisoi sitä. Se päivystää varhaisesta aamusta aina nukkumaanmenoon asti ja siis rähisee niin että räkä lentää koko päivän

No eiks se just suorastaan luvannut avata asiaa vielä seuraavissa podeissa? Kyl me vielä kuullaan, millainen panomies Kärtsä on. Ainakin E päästi suosiolla meneen, joten ehkä siitä jotain voi päätellä.
On jo avautunut aiemmin, jos viitsisit kuunnella ne podit. Tuskin enää avautuu mistään panemisista, kun kerran ystävällisissä väleissä erosivat. Aika varma olen, että ero oli enemmän K:n suunnitelmaa, koska vielä ennen Ruissia E kuvaili olevansa ihastuskuplassa. E ei voi enää avautua mistään kovin tarkasti, koska haukkuessaan hän on vain jätetty ja kateellinen ex ja kehuessaan säälittävä ja takertuva reppana. Jotain pintapuolista ja mukavaa voi sanoa, ei muuta.

Joku sairas rakastaa piẹrujen haistelua, varrellisen piẹrun maistelua ja suolia yms .
Sanoi olevansa vegetypsy.

No se sekobolzi 👵🏻 näkee k-penoja kaikissa kirjoittajissa jotka uskaltaa olla eri mieltä tai kritisoi sitä. Se päivystää varhaisesta aamusta aina nukkumaanmenoon asti ja siis rähisee niin että räkä lentää koko päivän
Sama joka käy täällä aina öisin? 🤣

No eiks se just suorastaan luvannut avata asiaa vielä seuraavissa podeissa? Kyl me vielä kuullaan, millainen panomies Kärtsä on. Ainakin E päästi suosiolla meneen, joten ehkä siitä jotain voi päätellä.
Älä yritä kehittää draamaa tyhjästä. E sanoi, että EHKÄ puhuu tulevalla kaudella tapailun loppumisesta. Sitä paitsi mitä ihmettä meinaat, että "päästi suosiolla meneen"? Ai että olisi väkisin yrittänyt pysytellä messissä vai? Häh. Kyseessä oli tapailusuhde ei mikään seurustelu. Edellisessä jaksossa taisi sanoi, että on ihastumiskuplassa, muttei puhuta vielä rakastumisesta. Tapailusuhteissa ei vaadita sitoutumista ja tuskin kumpikaan on mitään luvannut toiselle tuossa välissä. Todennäköisesti K tai molemmat ovat todenneet, että ei kannata jatkaa tapailua. K on muutenkin aivan hemmetin kiireinen koko ajan eikä tule olemaan edes Suomessa pariin kuukauteen syksyllä.

On jo avautunut aiemmin, jos viitsisit kuunnella ne podit. Tuskin enää avautuu mistään panemisista, kun kerran ystävällisissä väleissä erosivat. Aika varma olen, että ero oli enemmän K:n suunnitelmaa, koska vielä ennen Ruissia E kuvaili olevansa ihastuskuplassa. E ei voi enää avautua mistään kovin tarkasti, koska haukkuessaan hän on vain jätetty ja kateellinen ex ja kehuessaan säälittävä ja takertuva reppana. Jotain pintapuolista ja mukavaa voi sanoa, ei muuta.
Just näin.

Mä käyn aika usein lukemassa miesten palstoja ja kerron siellä rehellisesti olevani nainen. Saan ihan samanlaisen vastaanoton niissä, kuin mitä miehet täällä. Mun sukupuolta epäillään aina, siis ihan aina. Yleensä saan osakseni kommentointia tyyliin; ”jaahas, taas alkoi Pena esittämään hameväkeä”, ”No niin Veikko, ei tuo kirjoitus ole naista nähnytkään”.

Mä käyn aika usein lukemassa miesten palstoja ja kerron siellä rehellisesti olevani nainen. Saan ihan samanlaisen vastaanoton niissä, kuin mitä miehet täällä. Mun sukupuolta epäillään aina, siis ihan aina. Yleensä saan osakseni kommentointia tyyliin; ”jaahas, taas alkoi Pena esittämään hameväkeä”, ”No niin Veikko, ei tuo kirjoitus ole naista nähnytkään”.
Tää hiukan eri ku meet tota toista ketjua lukeen niin aika varmana on kirjoittajia myös täältä mukana.

Mä tiesin koko ajan, että se Jussi oli aito mies (joka vttuili Käärijästä ja Bojanista puhumisesta), samoin kuten olen tunnistanut myös muuut aidot miehet. Vastailinkin sille aina, että naises pettää sua kuitenkin. Hämmästyttävän ruosteessa on muutaman vakiomummon rivinväliskanneri.

Yhteistyössä