Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 22:24 Mimosa kirjoitti:Mutta mistä tosiaan tietää, että se munasolu todella irtoaa??
Ja jatkuuko tätä pupuilua ihan koko ajan joka toinen päivä????
Mieskin on jo ihmeissään mun villiintymisestä!
Lääkäri neuvoi mua vielä odottamaan ainakin pari viikkoa, ennekuin aloitan Terot, ellei vuotoa kuulu. Ennen sitä kuitenkin pitää tehdä raskaustesti.
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 09:56 Tiiti- kirjoitti:Hei kaikille!
Minäkin voisin liittyä tähän ketjuun. Mulla on nyt 4. clomikierto menossa annoksella jonka pitäis toimia. Oon jonkin aikaa pysytellyt pois näiltä palstoilta kun oon yrittänyt "unohtaa" koko lapsettomuuden. Ehkäpä yritin noudattaa neuvoja "älä ajattele koko asiaa, niin sit tärppää". Välillä menikin ihan hyvin, mutta viime viikolla tuli taas romahdus. Itku alko eikä siitä meinannut tulla loppua! Nyt ollaan sitten taas sairauslomalla. :'( Uskon että clomit aiheuttaa osaltaan masennusta, toisaalta onhan nämä pettymykset toistensa perään tosi rankkoja...\Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 22:24 Mimosa kirjoitti:Mutta mistä tosiaan tietää, että se munasolu todella irtoaa??
Ja jatkuuko tätä pupuilua ihan koko ajan joka toinen päivä????
Mieskin on jo ihmeissään mun villiintymisestä!
Lääkäri neuvoi mua vielä odottamaan ainakin pari viikkoa, ennekuin aloitan Terot, ellei vuotoa kuulu. Ennen sitä kuitenkin pitää tehdä raskaustesti.
Eikös munasolun irtoamisen voi varmistaa verikokeella, joka otetaan joskus kp 20?
Mulla oli ensimmäisessä kierrossa ultra muistaakseni kp 12 ja silloin näky yks 19mm rakkula. Lääkäri antoi ohjeen pupuilla viikon ajan joka toinen päivä.
Mulla on tullu clomien aikana joka kierrossa vuoto ilman itsestään siis ilman teroja, vaikka normaalisti mulla ei vuotoja luomusti tuu.
Voimia ja halauksia kaikille!
Tiiti-