Voih, halit negaajille, se on kyllä niin kökkö tunne! Noh, toivotaan vielä, että ne olis ollu niitä hoppunegoja, että saatais ambrolle joulukuun listaan kaveri
Angela, mulle määrättiin clomit x 2 pville 4-8 (4pvää), mutta otin sitten kotilääkärinä nappulat kierron 3-7 päivänä, jotta kierto ois lyhyempi. Ekalla kerralla söin toisen aamulla ja toisen illalla ja nyt tokassa kierrossa nappasin molemmat illalla ja nyt en siis ovuloinu, eli ens kuussa kotilääkäri ottaa ne taas aamuin illoin 3-7pvinä
Hyvä
hydra, että sait iloisia uutisia kokeista! Sekin lämmittää edes vähän mieltä, että kroppa toimii vaikka nega pärähtääkin testiin.. Noh, toivotaan vielä, että nega muuttuis!
ON: Itse alotin eilen terojen syömisen, eli pari päivää aikaisemmin kuin lääkäri suositteli, koska maha on ihan turvoksissa ja on sellainen ähky maha pömppis koko ajan..

(voi kyllä johtua joulutortuistakin..

) Eli nyt 10-12pvää teroja ja sitten täti -> clomit -> kauan odotettu lääkäriaika 11.1, kun katsotaan toimiiko 3.clomikierto! Oi jee, maltan tuskin oottaa!
Btw, luin tossa pco:sta yleisesti ja eteen osui useammassa kohdassa sana "insuliini" karppaus yms ja aloin miettii, ett ootteko pcolaiset testannu karppaamista? Itse en ole ylipainoinen, että en laihdutuksen takia ajattele sitä, mutta sillonhan insuliineille tapahtuu jotain kun kroppaan ei tuu hiilareita ja tää insuliini jotenkin taas estää tätä jotain hormonia, jonka pitäis olla osana ovulaatiota tjv.. Eli siis, aattelin kokeilla karppausta heti joulun jälkeen, vaikka muuten se ei houkuttele yhtään, mutta jos sillä pärähtäis kaksi viivaa, ni oon valmis kokeilemaan myös hiilaritonta ruokaa.. Toivottavasti mieskin innostuu tästä!
Ihanaa joulua kaikille jo valmiiksi! Ja paljon plussia meille kaikille joululahjaksi!