Kiitos vastauksista kaikille Letrozoleihin liittyen. Söin tosiaan 5 päivää lääkkeitä kierron alkuun ja tänään (kp12) oli ultra --> ei löytynyt johtofollikkelia eli lääkkeillä ei ole tainnut olla juurikaan vaikutusta mun munasarjoihin.
Koskapa mulla on monirakkulaisuutta munasarjoissa (PCO), niin lääkäri laittoi mulle nyt menopur-reseptin, eli pistän 5 päivää putkeen menopuria ja sitten uusi ultra ja katsotaan kehittyykö tilanne.
Lisämaustetta: Mies joutuu yllättäen lähtemään lauantaina työmatkalle, joten se ei ole sitten lopulta edes todennäköisesti paikalla kaiken tämän lääkitsemisen jälkeen. Vittujee. (sori kiroilusta). Nyt mietitäänkin, että oisko pitänyt jättää lääkkeet väliin tässä kierrossa vai lähtisinkö lomailemaan sen työmatkaseuraksi, heh. Haluisin nyt kuitenkin kokeilla näiden lääkkeiden vaikutusta, koska ollaan tässä piakkoin muuttamassa ulkomaille ja olisi kiva, jos löytäisi jonkun annostuksen ennen lähtöä, ois helpompi sit jatkaa hoitoja muuton jälkeen. Huoh, meidän elämä on kyllä ihan loputtoman sekavaa.