CMS-klubin hinnoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä vaan

Vieras
En löytänyt heidän sivuilta mitään tietoa tosta maksupuolesta. Eli jos jollakulla kokemuksia niin paljonkohan mahtaa jäsenyys maksaa? Ja pystyykö ostamaan kerta/10 kerran lippuja ja mihin hintaan?

Kiitos!

Sillon kun itse kävin pari vuotta sitten sellasella klubilla, kk hinta oli 58e, ja liittyminen tais maksaa 150e. Ei saanut ainakaan sinne ostettua muuta kun vuosisopimus kuukausikortin.

Liityin itse vuosi sitten ja maksan 25?/2vkoa.. eli näinkin huonolla matikalla 58?/kk ja kun liityin niin sain ns.3 viikkoa ilmaista käynti aikaa

Kävin sport clubilla jossa kk maksoi 54 euroa ja jäsenyys 180 euroa, mutta pari kertaa vuodessa oli kamppanjoita jolloin jäsenyyden sai ilmaiseksi. 10 kerran lippu maksoi muistaakseni 75 euroa, eli tuli kyllä paljon kalliimmaksi kuin jäsenyys. Mielestäni kyllä tosi kallis, mutta oli siellä kyllä hyvät ohjaajatkin. Itse sain ilmaiseksi fysioterapeutin apua ja erityiset kuntoutusohjeet loukkaannuttuani. Mutta kannattaa kyllä miettiä tuleeko oikeasti käytyä, koska erota ei voi ennen kuin vuoden päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja onkohan paikkakunta kohtaista?:
Ja minusta tuo cms perustuu juuri jäsenyyteen eikä ole mahdollista ostaa sarjalippua. ja kerta käynti jotain 10? paikkella

Näin minäkin olen ymmärtänyt ja jos hankkii uusia jäseniä, saa itselleen etuja. Minusta oli aika tiukat nuo säännöt, siihen aikaan, kun siellä itse kävin, piti oikein anoa kesälomakuukaudeksi maksutonta kautta =) Sitouttamista.

Yhteistyössä