coktailtikkuihin lihapullia tms..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Auttakaapa nyt mua ja kertokaa kokemuksianne.. Eli tarkoitus olisi tehdä noita coktailtikkuihin tökittyjä herkkuja(onko näille joku virallinen nimi??)
Ajattelin laittaa pikku lihapullia ja nakkeja niihin ja nyt iski pulma että pitääkö ne "esikäsitellä" ensin? Eli paistaa tai keittää tms.

Kylminä oon laittanu. On hyviä. Kerran vaan unohdin ostaa varsinaisia coctailtikkuja ja mies toi ärrältä hammastikkuja. Se mentholin maku ei oikein sopinut niihin :D

Alkuperäinen kirjoittaja jennuli:
mun mielestä ei paisteta, eikä lämmitetä vaan ne laitetaan kylminä, ainakin mitä mie oon syönyt, viinirypäleet, paprikan, kurkun oon pessyt ja juustoakin voipi laittaa.... =)

Joo, juustoakin voi laittaa, mutta ei tarjota lapsille :laugh: meillä oli noita lapsen 7v synttäreillä, kaikki muu teki hyvin kauppansa, mutta juustot joka ikinen lapsi jätti syömättä. Toki tässä voi olla kyse kavereiden esimerkistä, kun toi ei syö niin en syö minäkään... :whistle:

Meillä taas juusto on tehnyt hyvin kauppansa myös lapsille. Nakit, lihapullat, viinirypäleet, kirsikkatomaatit ja kurkut myös. Paprika on ainut mikä ei ole saanut suosiota. Itse tökin tikut aina hunajamelonin puolikkaaseen kiinni.

Viime viikonlopun ehdoton hitti oli coktailtikut. Meillä oli kurkkua, meloonia, leikkeleitä, kirsikkatomaatteja, viinirypäleitä, brie-juustoa ja kermajuustoa.

Nakit tarjottiin voitaikinakuoressa lämpimänä, hitti numero kaksi.

Yhteistyössä