J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Juu älkää musta piitatko, halusin vain kokeilla yhtä juttua..
testi testi
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Juu älkää musta piitatko, halusin vain kokeilla yhtä juttua..
testi testi
Miten sä saat harmaana tän toiminaan, kun mä en saa edes boldauksia toimimaan???
Kokeilen <b>tää boldattuna</b>
punainen
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Juu älkää musta piitatko, halusin vain kokeilla yhtä juttua..
testi testi
Miten sä saat harmaana tän toiminaan, kun mä en saa edes boldauksia toimimaan???
punainen
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Juu älkää musta piitatko, halusin vain kokeilla yhtä juttua..
testi testi
punainen
Jaa, ton värin näköjään sainkin, mutta miksei tota boldausta saa???
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Juu älkää musta piitatko, halusin vain kokeilla yhtä juttua..
testi testi
punainen
Älä käytä näitä <> vaan näitä [].
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Juu älkää musta piitatko, halusin vain kokeilla yhtä juttua..
testi testi
punainen
Älä käytä näitä <> vaan näitä [].
Ahaa, ok testi
Alkuperäinen kirjoittaja mie: