Cornwellin Scarpetta-sarjasta tietävät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 562
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Onko siihen tullut uusi kirja sen Pete Marinon katoamisen jälkeen?

Mä olen kirjakerhoa koettanut kytätä ja nyt kaupassa näin jonkun kirjan, jonka nimi oli Scarpetta...

Eli onko tuo kirja sen 'kuolleiden kirja' kirjan jälkeen tullut?

Mulle tuli kirjakerhosta alkukesästä se Silminnäkijä, jonka mä luulin olevan jatkoa sarjalle vaan eihän se ollut. Mitäs hosuin ja heitin vaan lehden roskiin ja jäin odottamaan kirjaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Vielä jos joku viitsii vastata, että oliko se uusin Scarpetta kuukaudenkirjana siellä Sskk lehdessä??????

Jos oli niin sitten se lehti on vielä saamatta, niitähän on ainakin kolmea versiota lehdistä liikkeellä yhtäaikaa.

Mulla ainakin oli. Ja se lehti tuli jo joskus reilu viikko sitten.
Nyt täällä odottelen uutta Cornwelliä kuin kuuta nousevaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Vielä jos joku viitsii vastata, että oliko se uusin Scarpetta kuukaudenkirjana siellä Sskk lehdessä??????

Jos oli niin sitten se lehti on vielä saamatta, niitähän on ainakin kolmea versiota lehdistä liikkeellä yhtäaikaa.

Mulla ainakin oli. Ja se lehti tuli jo joskus reilu viikko sitten.
Nyt täällä odottelen uutta Cornwelliä kuin kuuta nousevaa :D

Huoh. Helpotti.

En muista mikä mulla oli kuukaudenkirjana, lehti tuli jotain viikko sitten ja peruutukseen heti meni.
Eli se on tulossa mulle jonain hyvin kauniina päivänä :D

Mä katoin jo sskk sivuille ja tyrmistyin siitä hinnasta, huutiksessakin joku myy euroa halvemmalla + postarit.
Mutta mähän siis odottelen jäsenkirjana sitä sitten.

Voi wide, ja kuinkahan kauan siihen nyt sit menee :snotty:

Mä ostin sen Scarpetta-nimisen uutuuden ja oli ihan pas.ka. Taso vaan laskee mitä enemmän kirjoja tekee. Pystyin pari päivää lukeen ja laitoin eteenpäin... no thanks enempää koko ämmää!