Cosmopolitanin tilaajalahja-laukku

ImpiEllenAnna

Aktiivinen jäsen
21.04.2004
8 208
0
36
Onko kukaan tilannut Cosmoa nyt lähiaikoina? Tilaajalahjana oli Ivana Helsinkin laukku.. kiinnostaisi tietää, että millainen tuo laukku oikein on.. mulle tuli laukku tänään ja se on aivan erilainen kuin myyjän kuvailema laukku.. nimikin on joku Nora-laukku..

soita asiakaspalveluun... Mua NIIIIN ärsyttää noi lehtimyyjät timanttikaulanauhoineen ja muine lahjoineen.. Valehtelevat suoraan! Saat ilmaiseksi kun olet VASTANNUT ASIAKASKYSELYYMME! Mihin V...N asiakaskyselyyn????Ja koska ilmaiseksi mitään ei voi antaa.... plääh! en ikinä tilaa puhelimitse mitään...

Alkuperäinen kirjoittaja Raivotar:
soita asiakaspalveluun... Mua NIIIIN ärsyttää noi lehtimyyjät timanttikaulanauhoineen ja muine lahjoineen.. Valehtelevat suoraan! Saat ilmaiseksi kun olet VASTANNUT ASIAKASKYSELYYMME! Mihin V...N asiakaskyselyyn????Ja koska ilmaiseksi mitään ei voi antaa.... plääh! en ikinä tilaa puhelimitse mitään...

No mua ärsyttää tää nyt suunnattomasti.. mä en ole koskaan tykänny ko lehdestä mutta nyt olisin oikeesti halunnut sen laukun.. :headwall: ja sitten sieltä tulee joku halpismalli tilalle.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Raivotar:

joo, ja lehden saa ilmaiseksi vuodeksi, kunhan maksaa "käsittelymaksut" joka on suunnilleen sama lehteä kohden kuin lehden irtonumerohinta :laugh:

ei sun sitä pakko ole ottaa.. mä vastasin johonkin kyselyyn joskus puhelimessa, kysymyksiin oli aina kaks vastausvaihtoehtoa... vastailin kysymyksiin liukuhihnalta ja puhelun loputtua vasta tajusin tilanneeni puoleksi vuodeksi lehden: viimeinen kysymys oli pistetäänkö vuosi vai puoli vuotta.. Että ovelaa toimintaa hölmöjen pään menoksi. Peruutin siis lehden kun ensimmäinen tuli ja sain yhteystiedot...

Alkuperäinen kirjoittaja raivotar:
ei sun sitä pakko ole ottaa.. mä vastasin johonkin kyselyyn joskus puhelimessa, kysymyksiin oli aina kaks vastausvaihtoehtoa... vastailin kysymyksiin liukuhihnalta ja puhelun loputtua vasta tajusin tilanneeni puoleksi vuodeksi lehden: viimeinen kysymys oli pistetäänkö vuosi vai puoli vuotta.. Että ovelaa toimintaa hölmöjen pään menoksi. Peruutin siis lehden kun ensimmäinen tuli ja sain yhteystiedot...

No joo.. mä olen vaan jo maksanut tilauksen.. laukun kun sai vasta sen jälkeen.. :kieh:

Soitapa kuule asiakaspalveluun. Itse myyn kyseistä lehteä ja kyllä se IvanaHelsingin laukku on jotain ihan muuta kuin se Nora-laukku. Että onko varastolla käyny moka vai mikä.

Alkuperäinen kirjoittaja Littera:
Soitapa kuule asiakaspalveluun. Itse myyn kyseistä lehteä ja kyllä se IvanaHelsingin laukku on jotain ihan muuta kuin se Nora-laukku. Että onko varastolla käyny moka vai mikä.

Ok.. meinasinkin ottaa yhteyttä sinne.. musta sen IvanaHelsingin laukun ois pitäny olla huomattavasti pienempi ja Bambi-kankaalla ( vai mikä se nyt oli ) kuin tuo Nora..

Muuten, jos jostain löydät, niin kaiva se tilausvahvistus (eli siis lasku) esiin. Siitä löytyy sun tilaustiedot. Ja sano, että myyjä on nimenomaan puhunut siitä IvanaHelsingistä.

Laitoin silloin s-postia asiakaspalveluun ja nyt tuli tällainen vastaus:

Cosmopolitan- lehden tilaukseen on kuulunut tilaajalahjoina tuo Nora-laukku sekä mieskalenteri, tarjoustunnus viittaa kyseisiin lahjoihin.

Pahoittelen, että tilaajalahjojen kohdalla on ollut epäselvyyttä.

Siis mitä v***ua!!?? Mulle luvattiin IvanaHelsingin laukku ja sitte tuli joku hemmetin halpislaukun näköinen veska tilalle ja tässä on vastaus.. ottaa hitusen päähän.. mä olen sentään paljon lehtiä tilannut kyseisestä lafkasta ja nyt huijataan tilaajalahjan kanssa..
:headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Kait mä voin vastata tohon jotain? Ei tää nyt näin voi olla..

Laita, että perut koko lehden tästä päivästä lähtien. Mä olen tehnyt niin, kun tilauksen kanssa ollut epäselvyyttä ja olen saanut vielä pari mulle jo lähetettyä lehteä ilmaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:

Laita, että perut koko lehden tästä päivästä lähtien. Mä olen tehnyt niin, kun tilauksen kanssa ollut epäselvyyttä ja olen saanut vielä pari mulle jo lähetettyä lehteä ilmaiseksi.

Voiko perua, kun mä olen jo maksanut koko tilauksen?

Toivottavasti saat asiaan jonkin selvyyden. Mutta epäilen, itsellä ei kokemusta tuosta, mutta vastaavista tilaajalahjoista kyllä. Tilaajalahja on voinut olla jotain muuta kun on luvattu, tai sitten vain muutoin jotenkin kuonokuntoinen ja 'valmiiksi rikki'. Kun olen asiasta valittanut on vastattu vain että olen tilannut jonkin varsinaisen tuotteen ja vain siitä voi valittaa, ei näistä ns. kaupanpäällisistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:

Voiko perua, kun mä olen jo maksanut koko tilauksen?

Niin juu, enpä muistanut, että maksanut olet, mutta yrittäisin kuitenkin ja vetoaisin siihen, että tilaajalahja oli aivan eri, mitä lupasivat lähettää ja näin ollen et halua koko lehteä.

Kipakan s-postittelun jälkeen lopputuloksena on, että saan sen IvanaHelsingin laukun 2-3 viikon kuluttua JA saan pitää tuon ensin tulleen laukun.. kannatti siis laittaa postia eikä tyytyä heidän vastauksiinsa.. :D mutta en kyllä enää tilaa Cosmoa..

Hei,
asiakaspalveluun ei kannata soittaa koska sen kautta ei saa Ivana Helsing laukkua koska se on ainoastaan annettu puhelinmyyntiin. Ja ainut joka myy niitä on Sanoma Magazinesin pääkontorin oma myyntitoimisto ( ei alihankkijat)

13 kuukautta Cosmoo hintaan 48 euroo ( norm. 71)
7 kuukautta hintaan 28 euroo( norm. 41)

ja molempiin tulee Ivana Helsing Bambi- iltalaukku

Se on Ivana Helsing- muotitalon suunnitelema, Bambi-aiheinen
väri: Musta
koristeltu kullan värisellä langalla
korkeus: 19 cm
leveys ylhäältä 22 cm
leveys alhaalta 26 cm

arvo 45 euroa.

Onko vielä voimassa? Kiinnostaisi tilata tuo 7kk jos saa sen ivana laukun siihen. :P vaahterapiha (ät) suomi24.fi yhteyttä jos vaimma myyntineuvottelija huomais ja ois viel voimassa tuo.

Onko vielä voimassa? Kiinnostaisi tilata tuo 7kk jos saa sen ivana laukun siihen. :P vaahterapiha (ät) suomi24.fi yhteyttä jos vaimma myyntineuvottelija huomais ja ois viel voimassa tuo.

Alkuperäinen kirjoittaja -SMF- oma myyntineuvottelija:
Hei,
asiakaspalveluun ei kannata soittaa koska sen kautta ei saa Ivana Helsing laukkua koska se on ainoastaan annettu puhelinmyyntiin. Ja ainut joka myy niitä on Sanoma Magazinesin pääkontorin oma myyntitoimisto ( ei alihankkijat)

13 kuukautta Cosmoo hintaan 48 euroo ( norm. 71)
7 kuukautta hintaan 28 euroo( norm. 41)

ja molempiin tulee Ivana Helsing Bambi- iltalaukku

Se on Ivana Helsing- muotitalon suunnitelema, Bambi-aiheinen
väri: Musta
koristeltu kullan värisellä langalla
korkeus: 19 cm
leveys ylhäältä 22 cm
leveys alhaalta 26 cm

arvo 45 euroa.

Vieläkö tarjous voimassa? Muakin kiinnostais

Yhteistyössä