V
vierailija
Vieras
On aivan turhaa hyperventiloida asian suhteen. Kannattaa lukea ajatuksella. https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/5507223
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos ne oli vasta sairastaneet jotka otti piikin?No se korona saattaa olla hallinnassa mutta nyt alkavat nuo rokotteiden myrkyt vaikuttamaan ja siksi on sitä ylikuolleisuutta rutkasti kaikissa länsimaissa![]()
Mukamas helpompi noinHalutaan iskeä "2 kärpästä samalla iskulla".
Jospa eivät olleetkaan?Jos ne oli vasta sairastaneet jotka otti piikin?
On aika hiljaa joo...Silmät kiinni ja media hiljaa niin kyllä tämä kasvava koronakuolleisuus ja ylikuolleisuus katoaa bäää, bäää!
Mitä tarkoitat?>260 covid-ruumista viikossa, mä luulen että vauhti kiihtyy..
A. Järvinen, M. Salminen, O. Helve - tilanne on todellisuudessa paranemassa, hajaantukaa!
"Vain yhtä lääkettä saisi käyttää kerrallaan"Ja missäs ikähaarukassa tämä yleisintä...? Nii-i, ei kantsi tulla vanhaks ja vaivaseks... Muut - ihan relax vaan. Tuskin olette ensimmäisenä tyrkyllä tuonelan porteilla...
![]()
Näitä sairauksia koronaan kuolleilla on ollut – alle 60-vuotiailla ylivoimainen yhdistävä tekijä
Koronaan kuolleiden mediaani-ikä on nyt 85 vuotta. Yleensä potilaalla on ollut monia muitakin sairauksia kuin koronainfektio.www.iltalehti.fi
miksi?>260 covid-ruumista viikossa, mä luulen että vauhti kiihtyy..
A. Järvinen, M. Salminen, O. Helve - tilanne on todellisuudessa paranemassa, hajaantukaa!