cp-vamma ja äitiys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

riitu

Jäsen
15.07.2004
142
0
16
=) Olen 30 vuotias äiti minulla keskosuudesta johtuva cp-vamma liikun ja hoidan asiat kyllä itsenäisesti ja minulla on 1-vuotias tyttö joka syntyi ja on ihan terve. kertokaa mielipiteitänne /kokemuksia asiasta

Etköhän ole ihan samanlainen äiti kuin kukatahansa muukin. Eiköhän meillä jokaisella ole joitain heikkouksia tai vammoja, useimmilla ei vain ole niille mitään nimitystä/diagnoosia. Aivan varmasti olet parempi äiti kuin joku jolla on ongelmia esim. päihteiden kanssa.

Mielenkiintoista, miksi kysyt muiden mielipiteitä? Miksi vammasi estäisi äitiyden? Varsinkaan kun et ole vasta suunnitteluvaiheessa vaan sinulla on jo lapsi. Nyt et voi muuta kuin olla lapsellesi paras mahdollinen äiti -ja se varmaan oletkin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 13:27 Greippi kirjoitti:
Mielenkiintoista, miksi kysyt muiden mielipiteitä? Miksi vammasi estäisi äitiyden? Varsinkaan kun et ole vasta suunnitteluvaiheessa vaan sinulla on jo lapsi. Nyt et voi muuta kuin olla lapsellesi paras mahdollinen äiti -ja se varmaan oletkin.
Ihan noin yleisel tasolla haluan mielipiteitä,kun kokemukseni asiasta on vähän sitä sun tätä Kun esim olen tytön kanssa kaupassa tai hoitelemassa asioita niin jotkut tulee kysymään et onko toi sun oma ja plaa plaa ja jotku on jopa luullu et mä olen kännissä.kun tasapaino voi pettää ja jos jalat on hirveen väsyneet.
<br><br>

Yhteistyössä