M
milla
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ihan mukavaa, että tämä meni lähinnä keskusteluksi siitä osaanko minä vaatettaa lastani oikein.
Sanoin selvästi alkuperäisessä viestissäni, että täällä on ollut todella kovat pakkaset, kyllähän nyt pakkanen on jo hellittänyt ja tilanne pukemisen suhteen helpottanut.
Tämä on viides lapseni ja ensimmäinen joka syntyi tällaiseen talviaikaan, jolloin vaatetta pitää olla.
Ja kiitos vinkistä miten lapsen kehon lämpöä mittaillaan...heh, ehkä tiedossa on jo
Juu bakteerihan sen räkätaudin aiheuttaa, mutta miksi sitten suojaamme lapsiamme kylmältä??? Olen ymmärtänyt, että "räkätauti" tarvitsisi joskus jopa molemmat..? En tiedä, enkä tosiaan välitä alkaa tuosta väittelemään.
Harmi kun edes mainitsin asiasta
Ja tuosta kuvasta ja siitä, että miksi manuaalia ei ole luettu? Miten ihmeessä manuaalin lukeminen pidentää niitä vöitä kun ne on jo vedetty liki äärirajoille???
Sain siis pidennettyä niitä, että nyt menee siis kiinni mukavasti niin, ettei tartte lasta ihan mutkalle vetää...
Taisi olla koko lämpöpussi ihan turha ostos. On nimittäin tosi paksu ja vie tuota tilaa istuimesta.
Niin ja vauvapehmusteet olen ottanut pois, kuten ap:ssä viestissä totesinkin.
Yhtään en siis epäile, etteikö tuo vauva sovi siihen ihan sen ajan kun täytyykin, mutta menimpä ajattelemaan asiaa "ääneen" täällä, että onko tämä mahdollista vai mun päässäni vain vikaa näin tässä vaiheessa ja näillä varustuksilla.
Tosiasia on, että jokin sulla on sielä pielessä, jos ne on äärimmilleen vedetty jo nyt. Ihan sama mitkä lämpöpussit ja toppapussit virität siellä, mutta jos ei 2viikkoinen meinaa mahtua niihin vöihin ihan jo siinä kireämmässä säädössä niin joku juttu mättää.
ap.han kirjoitti juuri että nyt mahtuu kun hokasi tarkistaa voiden asetukset takaa! eli eivät olleet äärimmillään kun asiasta tänne kirjoitti. hyvä että oli hyötyä vinkistä, itsellä meni aikaa tajuta, meillä ei mitää ohjekirjoja lueta xD