Crocseja ostamassa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meninpä tänää sitten ostamaan itselleni ne kuuluisat crocksit kun tämmöinen tavallinen kotiäitikin sai pakkomielteen hommata ne...
Kävin ensin erään ketjun liikkeessä jossa kyseiset popot oli laitettu hyvin ja näkyvästi esille,sain hyvää palvelua-kauppoja ei tullut kun värivalikoima minun koossani oli pieni.Myyjä vielä soitti toisella kadulla olevaan liikkeeseen josta sitten löytyikin mieleinen väri.Menin kuitenkin vielä tämän "suuren,kalliin ja hienon"liikkeen kautta koska tiesin että he myös ovat jälleenmyyjänä.Myyjän nähtyäni tervehdin ja kysyin:"missä teidän crocksit on?""Joo, onhan meillä niitä ,ne taitaa olla tuolla laatikossa,ne on kerätty jo pois myynnistä kun kesä on jo ohi"-myyjä sanoi.
Minä: "Ai kerätty pois?Muualla niitä kyllä myydään läpi vuoden,niitähän on talvi-crocksejakin ja niitähän ostetaan työkengiksikin"
Myyjä tempoo laatikoita auki ja sanoo että kun meillä on tuota tilaa niin vähän...no täällähän ne on!
Minä tuijotan suu auki laatikkoa ja sanon:"eihän nuo ole crockseja!
(Laatikossa oli kasa jotain B:llä alkava-merkkisiä feikkejä)
Myyjä:EI OLEKAAN !(tarkoittaen että tyhmäkö minä olen)-NE ON TUOLLA URHEILUOSASTOLLA!

---Kyllä teki mieli huomauttaa että kuuntelitko ollenkaan mitä kysyin????
En kuitenkaan viitsinyt kun oli "tuttu" myyjä kyseessä eikä hän kai sinänsä tarkoittanut pahaa(?)Tai sitten hän oletti että minulla reppanalla ei varmaan aitoja olisi varaa ostaa ...Ehkäpä hän yritti peitellä omaa mokaansa yrittämällä nolata minut,mene ja tiedä.
No,sain kuitenkin crocksini toisesta osoitteesta,hyvän palvelun ja suositusten kera.Jotta tiedän kyllä osoitteen mistä lähden niitä seuraavan kerran hakemaan kun olen taas"rahoissani"että raskin ne talvi-crocksit hommata:-)

Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
varmaan johtui ihan siitä että kaikkia kumikenkiä sanotaan nykyisin crockseiksi, oli ne minkämerkkisiä tahansa. Ei kaikki vanupuikotkaan ole topseja...

Hyvä vertaus! Ite meinaan sanon aina topsi-puikko vaikka olisivat esim. Euroshopperia... :)

Yhteistyössä