H
harmistunut
Vieras
tänään tuli orbitrek postista,ja voi hitto mikä pettymys se on...mä oon salilla tehny crossarilla ja tiiän millasta se on,siks ootin innoissani et saan kotiin laitteen,tilattiin se tvinsiltä..
mä en tiedä onko vika mussa vai missä mutta mä en saa siitä liikkeestä sulavaa,se töksähtää inhottavasi joka kierroksella,ja ne tangot hakkaa tisseihin..harmittaa vietävästi..onko kukaan muu tilannu tota ja ollu tyytyväinen?
mä en tiedä onko vika mussa vai missä mutta mä en saa siitä liikkeestä sulavaa,se töksähtää inhottavasi joka kierroksella,ja ne tangot hakkaa tisseihin..harmittaa vietävästi..onko kukaan muu tilannu tota ja ollu tyytyväinen?