Crosstrainer

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Möhö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Möhö

Vieras
Heipsuli!

Onkos jollain tuollasita crosstrainer laitetta? Oletteko saaneet tuloksia (millaisia :)?) Ja kuinka usein/kauan rehkitte??
Jos ens vuonna pääsis sohvaperunasta kuntoilijaksi :D

heips, en oo viel kokeillu laitetta. Eilen pistin tilauksen menee, ja sitä odotellessa. Odotukset ainakin korkeella :saint: Tietenki kohennan ruokavaliota siinä ohella, ja ilmojen salliessa aion ottaa ensi keväänäkin lenkkeilyt mukaan "ohjelmaani" :whistle:

tuolla laitteella "juokseminen" oikeasti tehokasta tai onko siitä ylipäätään mitään hyötyä.itse olen koko syksyn muutaman kerran vkossa juossut sillä 30min-45min kerrallaan enkä huomaa mitään kiinteytymistä tai muutakaan tapahtuneen...

Mulla on ollu se jo vuoden, alussa en jaksanu edes 3 minuuttia käyttää sitä mutta jo viikon päästä vedin 30-45min treenejä sillä eli toi kertonee että on todella tehokas laitos.. Niin joo mä käytin sitä alussa ihan joka päivä (mikä ei taida olla suositeltavaa) mut sit parin kuukauden päästä siirryin silleen et 4-5 krt. viikossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on ollu se jo vuoden, alussa en jaksanu edes 3 minuuttia käyttää sitä mutta jo viikon päästä vedin 30-45min treenejä sillä eli toi kertonee että on todella tehokas laitos.. Niin joo mä käytin sitä alussa ihan joka päivä (mikä ei taida olla suositeltavaa) mut sit parin kuukauden päästä siirryin silleen et 4-5 krt. viikossa.

ootko tehny mittauksia ja punnituksia?

Alkuperäinen kirjoittaja kukkis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ootko tehny mittauksia ja punnituksia?

No kevään aikana laihduin 15kg ja vyötäröltä ja muualtakin lähti senttejä aika roimasti (en mitannu mut huomaahan sen) mut mulla olli tossa ohella vähähiilihydraattinen ruokavalio.

on se tehokas vekotin,kunhan sillä myös tekee.
kotona ei niin usein tuu tehtyä kun raahautuis salille. ja salilla tekee tehokkaammin.
mulla on crossari kotona,en kovin usein saa aikaseks sillä tehdä. nyt sain hyvät ohjeet crossaritreeniin ja aattelinkin aloittaa heti maanantaina. mä käyn spinningissä ja alotan tankotanssin ni en kyl ees jaksas crossailla usein. ennemmin teen tuolla gymstickillä kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
on se tehokas vekotin,kunhan sillä myös tekee.
kotona ei niin usein tuu tehtyä kun raahautuis salille. ja salilla tekee tehokkaammin.
mulla on crossari kotona,en kovin usein saa aikaseks sillä tehdä. nyt sain hyvät ohjeet crossaritreeniin ja aattelinkin aloittaa heti maanantaina. mä käyn spinningissä ja alotan tankotanssin ni en kyl ees jaksas crossailla usein. ennemmin teen tuolla gymstickillä kotona.

Millaset crossaritreeni ohjeet oot saanut? Kerropas :)

Uusimmat

Yhteistyössä