Hei! haluaisin kysyä teiltä jotka olette käyttäneet cymbaltaa pidemmän aikaa, kun itselläni on ollu reilun kolme viikkoa (cipralexin 3kk.käytön jälkeen) että onko missä vaiheessa alkanu helpottaan ees vähän? mullakin ollu kaiken maailman sivu vaikutukset ja tosi aivoton olo, ei meinaa pystyy pahimillaan ees viestiä kirjottaan, aivot suurin piirtein lamassa illalla viimmeistään, kun oon muutenki väsyny, oon varmaan väsyneempi kun ennen tätä lääkityksen aloittamista, silmän alukset mustana taas ja muutenki aamulla vielä vaikeempi saada ittensä ylös, tuntuu ettei pysy ees seisaallaan...yritin eilen vaihtaa lääkitystä mutta lääkäri ei suostunu vielä vaihteleen, pelkään että olo jää tällaiseksi huh huh..siis monta kk...meni ennenku alko paremmat vaikutukset tulla esiin, kiitoksia jo valmiiksi jos saan joltain vastauksii!!
No mä menin ihan lamaan cymbaltasta. nyt käytössä cipralex, joka ei myöskään tunnu hyvältä. Tekee ihan tunteettomaksi.
Mitäs sulla cipralexista tuli, vai eikö vain auttanut?
Mulla ei vaan vaikuttanu cipralex mitenkään mieli alaan, jännitystä helpotti mutta siinäpä se olikin..tunteettomuus taitaa meikäläisellä liittyä jo aika vahvasti masennukseen, vaikka ilman lääkkeitäkin,,mites kauan aikaa jaksoit käyttää cymbaltaa? tuntuu kyllä et alkaa usko loppuun pikku hiljaa näitten lääkkeiden kanssa, olisin halunnu vaihtaa zoloft..tän kun mulla on sitä ennenki ollu ,eikä tullu näin pahoja sivu vaikutuksii muistaakseni..ei ees huvittais enään ottaa koko lääkettä ollenkaan, mut kait se on otettava en tiedä, on tää vaan taas piiitkä taistelu tään kanssa, tiedä sitte mistä niitä voima varoja taas riittäis..mutta oon kolme kertaa tästä selvinny, niin ei vaan pitäis luopua toivosta et joskus olis helpompaa!! vaikka uskomattomalta tuntuu edelleen et tästä suosta vielä nousee..voimia sinulle ja laitahan viestejä tänne kuin menee..